Lufthansa Group unowocześnia system rezerwacji internetowych

0
1766
Lufthansa Group i Travix podpisały wieloletnią umowę, na mocy której jedno z internetowych biur podróży zostanie zintegrowane z systemem rezerwacyjnym Lufthansa Group w standardzie NDC. Dzięki temu rozwiązaniu wyszukiwanie lotów ma być dla klientów znacznie łatwiejsze.

Współpraca z firmą Travix to część programu Lufthansa Group NDC Partner Programme, który ma zapewnić klientom liczne korzyści, w tym możliwość wyboru najbardziej konkurencyjnych taryf i usług dodatkowych linii Lufthansa Group.

„Zbliżające się wprowadzenie projektu NDC Partner Programme to kolejny krok naprzód w kierunku nowoczesnych modeli sprzedaży detalicznej usług linii lotniczych. Wszystko to dzięki preferowanej, jakościowej ofercie obejmującej technologię, obsługę, oferty, a w przyszłości – strategiczne komponenty współpracy – dedykowanej agentom” – tłumaczy Heike Birlenbach, Dyrektor Działu Sprzedaży Sieciowych Linii Lotniczych Lufthansa Group i Dyrektor Handlowy Hubu we Frankfurcie

Źródło: Lufthansa Group

Travix oraz Lufthansa Group chcą wspólnymi siłami aktywnie kształtować dynamicznie rozwijający się rynek rezerwacji online, a to wymaga stale udoskonalanych rozwiązań technologicznych, większej elastyczności i przejrzystości.

„Jest to wyjątkowa okazja, aby zmodernizować dystrybucję podróży lotniczych w kierunku zorientowania na doświadczenia klientów. Travix był kluczowym motorem napędowym i wczesnym użytkownikiem udostępniającym szeroką ofertę i dostosowane pakiety Lufthansa Group. W oparciu o system Lufthansa Group NDC Offer & Order Management, obaj partnerzy podążają ścieżką innowacji i manifestują swoją wiodącą rolę na zmieniającym się rynku” – podkreśla John Mangelaars, Dyrektor Generalny Travix International BV

Wdrażanie zapowiadanego rozwiązania już nastąpiło, a pierwsze rezerwacje z udziałem nowego systemu planowane są jeszcze tego lata.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.