Współpraca z firmą Travix to część programu Lufthansa Group NDC Partner Programme, który ma zapewnić klientom liczne korzyści, w tym możliwość wyboru najbardziej konkurencyjnych taryf i usług dodatkowych linii Lufthansa Group.
„Zbliżające się wprowadzenie projektu NDC Partner Programme to kolejny krok naprzód w kierunku nowoczesnych modeli sprzedaży detalicznej usług linii lotniczych. Wszystko to dzięki preferowanej, jakościowej ofercie obejmującej technologię, obsługę, oferty, a w przyszłości – strategiczne komponenty współpracy – dedykowanej agentom” – tłumaczy Heike Birlenbach, Dyrektor Działu Sprzedaży Sieciowych Linii Lotniczych Lufthansa Group i Dyrektor Handlowy Hubu we Frankfurcie
Travix oraz Lufthansa Group chcą wspólnymi siłami aktywnie kształtować dynamicznie rozwijający się rynek rezerwacji online, a to wymaga stale udoskonalanych rozwiązań technologicznych, większej elastyczności i przejrzystości.
„Jest to wyjątkowa okazja, aby zmodernizować dystrybucję podróży lotniczych w kierunku zorientowania na doświadczenia klientów. Travix był kluczowym motorem napędowym i wczesnym użytkownikiem udostępniającym szeroką ofertę i dostosowane pakiety Lufthansa Group. W oparciu o system Lufthansa Group NDC Offer & Order Management, obaj partnerzy podążają ścieżką innowacji i manifestują swoją wiodącą rolę na zmieniającym się rynku” – podkreśla John Mangelaars, Dyrektor Generalny Travix International BV
Wdrażanie zapowiadanego rozwiązania już nastąpiło, a pierwsze rezerwacje z udziałem nowego systemu planowane są jeszcze tego lata.