– Dołączenie Macieja do naszego zespołu to konsekwencja rozwoju agencji, ale i kolejny krok w realizacji strategii, w którą wpisuje się rozwój własnych formatów i działań opartych o unikalne na rynku połączenie kompetencji całej Grupy. Korzystając z tej synergii, chcemy zaoferować naszym klientom skuteczne rozwiązania, które realnie przełożą się na rozwój ich biznesów i sprzedaż. Maciej to doświadczony i skuteczny manager, które doskonale rozumie cele i wyzwania jakie przed nami stoją, dlatego nie mam wątpliwości, że świetnie poradzi sobie w nowej roli – komentuje Wojciech Małysz.
Maciej Sikorski posiada 14-letnie doświadczenie w branży event marketingu oraz sponsoringu sportowego (sprzedaż praw sponsoringowych). Ostatnie dwa lata spędził jako commercial & sales director w Runmageddonie, gdzie w całości odpowiadał za komercjalizację biznesowego portfela marki. Przez ten czas wartość wpływów z tytułu sprzedaży praw sponsoringowych wzrosła o 250 procent.
Zanim dołączył do Havas Sports & Entertainment, związany był między innymi ze Sport Management Polska, gdzie odpowiadał za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – T-Mobile Ekstraklasa.