Maciej Sikorski business development managerem w Emlab

0
1155
Do agencji Emlab (Grupa S/F) dołączył Maciej Sikorski, który objął stanowisko business development managera. Sikorski przeszedł do Emlab z Runmageddonu, gdzie pełnił funkcję commercial & sales directora.


Maciej Sikorski
W Emlab będzie odpowiedzialny za komercjalizację portfela biznesowego agencji oraz rozwój obszaru business development. Do jego zadań będzie należał rozwój biznesu, między innymi w oparciu o kreację i sprzedaż produktów własnych z wykorzystaniem szerokich kompetencji pozostałych spółek w ramach Mediacap: gamingowych (Gameset), influencer marketing (Talent Media / LifeTube) oraz digitalowych (The Digitals). Będzie raportował bezpośrednio do Wojciecha Małysza, managing directora.

– Dołączenie Macieja do naszego zespołu to konsekwencja rozwoju agencji, ale i kolejny krok w realizacji strategii, w którą wpisuje się rozwój własnych formatów i działań opartych o unikalne na rynku połączenie kompetencji całej Grupy. Korzystając z tej synergii, chcemy zaoferować naszym klientom skuteczne rozwiązania, które realnie przełożą się na rozwój ich biznesów i sprzedaż. Maciej to doświadczony i skuteczny manager, które doskonale rozumie cele i wyzwania jakie przed nami stoją, dlatego nie mam wątpliwości, że świetnie poradzi sobie w nowej roli – komentuje Wojciech Małysz.

Maciej Sikorski posiada 14-letnie doświadczenie w branży event marketingu oraz sponsoringu sportowego (sprzedaż praw sponsoringowych). Ostatnie dwa lata spędził jako commercial & sales director w Runmageddonie, gdzie w całości odpowiadał za komercjalizację biznesowego portfela marki. Przez ten czas wartość wpływów z tytułu sprzedaży praw sponsoringowych wzrosła o 250 procent.

Wcześniej przez trzy lata zajmował stanowisko senior account managera w Havas Sports & Entertainment, gdzie pracował między innymi dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma czy Sony Computer & Entertainment.
Zanim dołączył do Havas Sports & Entertainment, związany był między innymi ze Sport Management Polska, gdzie odpowiadał za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – T-Mobile Ekstraklasa.

Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & event managera oraz jako manager reprezentacji Polski w rugby. Od maja 2017 roku jest licencjonowanym promotorem boksu zawodowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.