Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s

0
17770
Do oferty McDonald’s wraca linia burgerów premium Maestro. Każdy z burgerów to unikalna kompozycja smakowa, którą tworzy solidna porcja wołowiny i wyraziste dodatki. Wśród nich jest nowy burger na ostro. Elementem oferty promocyjnej są też wyczekiwane przez wielu frytki z batatów.

McDonald’s jest kojarzony z klasycznymi pozycjami jak Big Mac, WieśMac czy McChicken. Te produkty od lat cieszą się niezmienną popularnością. Jednak jak przystało na burgerowego eksperta, marka regularnie poszerza swoje menu, tym razem w stronę produktów premium. Burgery z linii Maestro zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. Podawane w zestawie z chrupiącymi frytkami z batatów w wyjątkowej oprawie – na papierowej tacce i z ozdobną flagą.

Miłośnicy sera powinni spróbować Maestro Grilled Cheese. Oprócz 100-procentowej, soczystej wołowiny, prażonej cebulki oraz pikli, w składzie jest grillowany camembert oraz topiony ser cheddar. Kompozycji smakowej dopełnia musztarda amerykańska oraz ketchup. Całość jest zamknięta w bułce typu brioche.

Ostre wrażenia smakowe daje Maestro Red Hot Chili. Ten burger jest nowością w menu McDonald’s. Podawany w bułce typu brioche z posypką chili łączy świeżą rukolę, pikle oraz pikantną paprykę, której ostrość uwydatniają dodatkowo dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz piekielnie pomidorowy pikantny.

Cebula doskonale komponuje się z wołowiną. Ci, którzy lubią to połączenie, z pewnością docenią smak burgera Maestro Grilled Onion. Znajdą w nim: soczystą wołowinę, chrupiący bekon, topiony ser cheddar, wyraziste pikle oraz złocistą grillowaną cebulkę. Burger podawany jest z aksamitnym sosem Creamy Deluxe oraz pikantnym Sriracha.

Produkty będą dostępne w ofercie promocyjnej McDonald’s od 3 kwietnia do 21 maja.

Wprowadzając nową ofertę McDonald’s sięgnął po nieszablonową formę komunikacji. W celu przygotowania spotu reklamowego, marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s, w której burgery serwowali pracownicy restauracji McDonald’s. Osoby zaproszone do wzięcia udziału w reklamie, ale niewtajemniczone w szczegóły projektu, otrzymały do degustacji burgery. Dopiero po ich zjedzeniu i wymianie wrażeń dowiedziały się, że były to produkty z linii Maestro, a organizatorem jest McDonald’s.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.