Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s

0
17820
Do oferty McDonald’s wraca linia burgerów premium Maestro. Każdy z burgerów to unikalna kompozycja smakowa, którą tworzy solidna porcja wołowiny i wyraziste dodatki. Wśród nich jest nowy burger na ostro. Elementem oferty promocyjnej są też wyczekiwane przez wielu frytki z batatów.

McDonald’s jest kojarzony z klasycznymi pozycjami jak Big Mac, WieśMac czy McChicken. Te produkty od lat cieszą się niezmienną popularnością. Jednak jak przystało na burgerowego eksperta, marka regularnie poszerza swoje menu, tym razem w stronę produktów premium. Burgery z linii Maestro zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. Podawane w zestawie z chrupiącymi frytkami z batatów w wyjątkowej oprawie – na papierowej tacce i z ozdobną flagą.

Miłośnicy sera powinni spróbować Maestro Grilled Cheese. Oprócz 100-procentowej, soczystej wołowiny, prażonej cebulki oraz pikli, w składzie jest grillowany camembert oraz topiony ser cheddar. Kompozycji smakowej dopełnia musztarda amerykańska oraz ketchup. Całość jest zamknięta w bułce typu brioche.

Ostre wrażenia smakowe daje Maestro Red Hot Chili. Ten burger jest nowością w menu McDonald’s. Podawany w bułce typu brioche z posypką chili łączy świeżą rukolę, pikle oraz pikantną paprykę, której ostrość uwydatniają dodatkowo dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz piekielnie pomidorowy pikantny.

Cebula doskonale komponuje się z wołowiną. Ci, którzy lubią to połączenie, z pewnością docenią smak burgera Maestro Grilled Onion. Znajdą w nim: soczystą wołowinę, chrupiący bekon, topiony ser cheddar, wyraziste pikle oraz złocistą grillowaną cebulkę. Burger podawany jest z aksamitnym sosem Creamy Deluxe oraz pikantnym Sriracha.

Produkty będą dostępne w ofercie promocyjnej McDonald’s od 3 kwietnia do 21 maja.

Wprowadzając nową ofertę McDonald’s sięgnął po nieszablonową formę komunikacji. W celu przygotowania spotu reklamowego, marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s, w której burgery serwowali pracownicy restauracji McDonald’s. Osoby zaproszone do wzięcia udziału w reklamie, ale niewtajemniczone w szczegóły projektu, otrzymały do degustacji burgery. Dopiero po ich zjedzeniu i wymianie wrażeń dowiedziały się, że były to produkty z linii Maestro, a organizatorem jest McDonald’s.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.