Magazyn THINK MICE informuje o aktualnych wydarzeniach w sektorze MICE, jednak główny nacisk kładzie na materiały o charakterze analitycznym, w ramach których branżowi eksperci dzielą się z Czytelnikami fachową wiedzą i opiniami. Skierowany jest do korporacyjnych i firmowych planistów wydarzeń – dyrektorów i pracowników działów HR, PR i marketingu, odpowiedzialnych za szeroko rozumianą komunikację marketingową. Redaktorzy przygotowują także teksty dla przedstawicieli agencji zajmujących się organizacją eventów, konferencji, kongresów i wyjazdów incentive. Miesięcznik dociera do pracowników miejskich i regionalnych convention bureaux, jak również do reprezentantów venue, m.in. hoteli, centrów szkoleniowo-konferencyjnych i obiektów targowo-wystawienniczych.
Podejmowane przez publicystów THINK MICE tematy (np. szeroko pojęta komunikacja marketingowa, employer branding czy marketing miejsc) opisywane są w sposób pogłębiony i wieloaspektowy. Na łamach Magazynu ukazują się również najciekawsze case studies oraz rozmowy z najwybitniejszymi reprezentantami przemysłu spotkań, z przedstawieniem ich sylwetek i dokonań. Mocną stroną gazety jest sekcja blogerska prezentująca punkt widzenia zagranicznych praktyków branży.
W ramach współpracy medialnej i opisanych wyżej działań Magazyn THINK MICE zdecydował się objąć patronatem jesienną edycję konferencji biznesowej Hotel Meeting, która odbędzie się 22 października w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Wśród dumnych patronów jesiennego wydarzenia znajduje się również portal Horeca Business Club.
Już teraz zapraszamy do udziału wszystkich przedstawicieli branży hotelarskiej. Rejestracji można dokonywać za pomocą platformy Evenea.
Więcej szczegółów na temat Hotel Meeting Businesswoman Edition, w tym program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia.