Magdalena Ćwiklińska z Prima Hotele podsumowuje nadmorski sezon wakacyjny

0
1550
Fot.: Materiały prasowe Prima Hotele

Sezon wakacyjny 2023 w Prima Hotele (Primavera Jastrzębia Góra oraz Hotel Astor) nad polskim morzem, zakończył się z mieszanką sukcesów i wyzwań. Magdalena Ćwiklińska, managerka działu marketingu, podzieliła się z nami swoją analizą tego, jak obiekt poradził sobie w tym okresie.

Wakacje 2023 oceniamy pozytywnie, choć pod względem obłożenia były nieco słabsze niż w zeszłym roku. Średnie obłożenie w naszych obiektach wyniosło 89% – mówi Magdalena Ćwiklińska

Ciekawym zjawiskiem było to, że goście wybierali pobyty głównie w środku tygodnia, a nie w weekendy. Średnia długość pobytu wynosiła 5 dni, a okno rezerwacji – zaskakująco krótkie – 14 dni.

Zdecydowanie zauważyliśmy różnice na rezerwacjach w środku tygodnia vs. w weekend na dużą korzyść pobytów między niedzielą a piątkiem – dodaje Ćwiklińska.

Mimo pewnego spadku w obłożeniu, średnia cena noclegu wzrosła o 12%. To pokazuje, że goście byli gotowi płacić więcej za jakość i komfort, jakie oferują obiekty Prima Hotele.

Przed nami zebranie podsumowujące sezon, wnioski, mała integracja oraz praca nad wzbogaceniem oferty na 2024 rok – zdradza Magdalena.

Co więcej, obiekt nie zamierza zwalniać tempa. We wrześniu wracają konferencje, które zapowiadają się optymistycznie, a w grudniu planowane są duże inwestycje w Hotelu Astor, w tym remont całego piętra pokoi oraz strefy basenowej.

W kontekście nadchodzących miesięcy, Prima Hotele ma ambitne plany. „Nie zwalniamy zatem tempa” – jak podkreśla Magdalena Ćwiklińska. To obiecujące słowa, które z pewnością cieszą zarówno stałych gości, jak i tych, którzy planują odwiedzić te obiekty w przyszłości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.