Ze względu na niemal nieograniczoną funkcjonalność – urządzenia do automatyzacji sprzedaży pojawiają się coraz częściej w różnych sektorach. Odpowiednia konfiguracja pozwala na wykorzystanie kiosku w trybie sprzedażowym, aby przede wszystkim precyzyjnie określać zamówienia i eliminować kolejki przy ladzie. Połączenie sprawdzonego rozwiązania z możliwościami najnowszej technologii pozwala na szybszą rotację stolików, a co za tym idzie – większą liczbę obsłużonych klientów, którzy wychodzą z restauracji zadowoleni.
Kiosk gastronomiczny – funkcjonalność i niezawodność
Szybkość obsługi jest jednym z kluczowych elementów zadowolenia klientów. Jednocześnie jest sposobem zwiększania przychodów, ponieważ umożliwia obsłużenie większej liczby gości. O ile nie można skrócić czasu gotowania makaronu, wypiekania pizzy, czy smażenia steka – to bez wpływu na jakość dania można przyspieszyć realizację zamówienia usprawniając komunikację kuchni z salą.
Wielokrotnie część gości rezygnuje ze złożenia zamówienia widząc długi „ogonek” lub wszystkie zajęte stoliki ze względu na wydłużony czas oczekiwania na obsługę. Można tego uniknąć dzięki wprowadzeniu coraz popapularniejszych kiosków samoobsługowych. Obecność kiosków w restauracji jest dla konsumentów komunikatem, że znalazł się w miejscu nowoczesnym i modnym. Badania konsumenckie dowodzą, że 85% ankietowanych chętniej wybierze miejsce, gdzie znajduje się terminal samoobsługowy głównie ze względu na szybkość obsługi.
Ponadto czy wiesz, że kioski samoobsługowe z aplikacją Gastro, mogą zwiększyć wartość rachunku nawet o 20%! Liczy się to jak zaprezentujesz swoją ofertę!

Jak kioski zwiększą zyski?
Automatyzacja samoobsługi oraz wdrożenie dopasowanych aplikacji w Twoim lokalu to rozwiązanie, które nie tylko odpowiada na potrzeby nowoczesnych klientów, lecz także znacząco optymalizuje pracę. Kioski przyniosą masę korzyści dla Twojego biznesu gastro:
-
- Większa liczba zamówień i sprzedaż – klienci nie rezygnują z zakupów z powodu kolejek.
- Mniej błędów i automatyzacja procesu – eliminacja pomyłek przy składaniu i przekazywaniu zamówień na kuchnię.
- Dodatkowa przestrzeń reklamowa – wyświetlanie atrakcyjnych reklam i skuteczna sprzedaż dodatkowych produktów.
- Lepsze doświadczenie klienta – szybsza obsługa i wygodne płatności.
- Redukcja kosztów pracowniczych i oszczędność czasu – mniejsze obciążenie personelu.
Aby dowiedzieć się więcej dołącz do naszego webinaru. Zarejestruj się już teraz. Nie przegap okazji, by zwiększyć zyski i zoptymalizować sprzedaż!