Marka hotelowa Selina – filozofia, pomysł i plany rozwoju w Polsce

0
1524
Na październikowej konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition Renata Kusznierska, Dyrektor Zarządzająca sieci Selina w Polsce, opowie o filozofii i planach rozwoju panamskiej marki w kraju nad Wisłą.

Renata Kusznierska to absolwentka kierunków Zarządzanie nieruchomościami na WSGN oraz Wyceny nieruchomości na Sheffield Hallam University. Posiada 18-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych w obszarze zarządzania, wynajmu i doradztwa strategicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2003 roku pracowała na stanowiskach dyrektorskich w międzynarodowych firmach, takich jak DTZ, Carrefour, Savills oraz Cushman & Wakefield. Oprócz zarządzania nieruchomościami oraz aktywami, była odpowiedzialna m.in. za strategię rozwoju sieci handlowych w Polsce.

https://twitter.com/RKusznierska/status/824724772294684672

Od czerwca tego roku Kusznierska piastuje stanowisko Country Managing Director w sieci Selina. Ta panamska marka hotelarska powstała w 2015 roku i w błyskawicznym tempie zdobywa kolejne lokalizacje. Obecnie posiada ich 24 – w miastach, nad morzem, a nawet w dżungli. W tym roku planowane są otwarcia premierowych hoteli Seliny w Ameryce Północnej oraz na Starym Kontynencie, w tym w Polsce.

Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Renata Kusznierska wygłosi prezentację pt. „Marka hotelowa Selina – filozofia, pomysł, plany rozwoju w Polsce”, w trakcie której m.in. objaśni słuchaczom sposób działania sieci oraz poinformuje o stopniu zaawansowania inwestycji w naszym kraju.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.