Marka premium voco należąca do grupy IHG w 50 lokalizacjach

0
1189
Fot. IHG Hotels & Resorts

Marka premium voco należąca do grupy IHG ® Hotels & Resorts osiągnęła ważny etap w swojej ekspansji obejmującej portfolio ponad pięćdziesięciu obiektów, które zostały już otwarte lub ich otwarcie nastąpi niebawem w ponad dwudziestu krajach na całym świecie. Jest to najszybsza globalną ekspansja marki w grupie IHG.

Marka voco zadebiutowała w 2018 roku w Australii, gdzie została podpisana pierwsza umowa na otwarcie hotelu voco. Następnie pod koniec 2018 roku rozpoczęła się ekspansja voco na największych rynkach IHG, w USA i Chinach, gdzie zostały otwarte nowe obiekty w Nowym Jorku i Hangzhou. Pułap pięćdziesięciu hoteli został osiągnięty dzięki podpisaniu umowy na otwarcie hotelu voco Brisbane City Centre w Australii, do którego dojdzie w tym roku. Hotel ten dołączył do dynamicznie rozwijającego się portfolio hoteli voco na całym świecie w tym w ośrodkach miejskich, takich jak Paryż, Nowy Jork, Dubaj czy Rijad.

Marka voco cieszy się szerokim zainteresowaniem właścicieli hoteli dzięki łatwości, z jaką można przystosować nieruchomości do marki voco. Właściciele hoteli chętnie dołączają do rodziny voco, która umożliwia szybką adaptację obiektów do standardów marki, maksymalizację zysków oraz natychmiastowe skorzystanie z benefitów wynikających z dostępu do globalnej sieci IHG oraz programu IHG® Rewards, będącego jednym z największych programów lojalnościowych na świecie. W czasach pandemii w 2020 roku IHG odnotowało wzrost liczby obiektów podlegających konwersji. 25% nowych umów otwarcia hoteli dotyczyło przekształcenia dotychczasowych budynków w inne marki hoteli, w tym 13% dotyczyło konwersji na markę voco. Wszechstronność marki również ewoluuje — pierwsza nieruchomość typu all-suite została podpisana w Doha a pierwsze hotele w nowo wybudowanych nieruchomościach, zostały otwarte w Edynburgu w Szkocji, kolejna w Nanjing w Chinach (otwarcie pod koniec tego roku).

Nie tylko właściciele, ale także goście cenią sobie wysoką jakość i wyjątkowość marki voco. Każdy hotel voco został tak zaprojektowany, aby wyróżniać się spośród innych marek i mieć swój własny styl, pozostając wiernym obietnicy bycia marką niezawodną. Przyjeżdżający goście mogą spodziewać się przyjaznego powitania zgodnie z wytycznymi programu voco 'Witamy’, szybkiego i prostego zameldowania oraz poczęstunku powitalnego inspirowanego lokalną kulturą. Personel hotelu voco zadba o najmniejsze szczegóły, aby umilić gościom ich pobyt. Dzięki temu, że każdy obiekt oferuje inny sposób spędzania wolnego czasu, goście mogą poczuć się jak w domu, mając do dyspozycji wspólne przestrzenie, w których mogą odpocząć i zregenerować siły oraz restauracje i bary, gdzie mogą świętować radosne chwile. Kiedy nadchodzi czas relaksu, goście mogą zaszyć się w jednym z przytulnych pokoi gościnnych i cieszyć się chwilami prywatności, korzystając z miękkiej pościeli, pryszniców typu spa, luksusowych kosmetyków do kąpieli i kuszącej oferty napojów i posiłków dostarczanych do pokoju.

Po dołączeniu do rodziny hoteli pod szyldem IHG, obiekty voco na całym świecie odnotowały wzrost zadowolenia gości, w niektórych przypadkach wzrost ten był dwucyfrowy. Wszystko to dzięki niezawodności marki voco, jej zaskakującej indywidualności oraz faktowi, iż każdy hotel voco oczarowuje gości swoim urokiem i komfortem.

Jane Mackie, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu marek luksusowych i ekskluzywnych w IHG powiedziała: „Minęło dwa i pól roku od otwarcia pierwszego hotelu voco w Australii. Od tego czasu nasza marka hoteli voco zanotowała nadzwyczajny wzrost dzięki temu, iż zachowała urok hotelu niezależnego wraz z jego nieformalnych charakterem. To w połączeniu z gwarancją jakości oferowaną przez przynależność marki voco do dobrze rozpoznawalnej globalnej marki sieci hoteli przyczyniło się do tego sukcesu. Po wejściu na rynek amerykański i chiński w zeszłym roku jesteśmy podekscytowani potencjałem rozwoju tej marki i jej wyjątkową ofertą dla właścicieli oraz gości. Każdy hotel z rodziny voco posiada swój unikatowy styl i charakter. W procesie adaptacji hotelu do wymagań marki voco wykorzystujemy indywidualne cechy nieruchomości, w wyniku czego czas wymagany od podpisania umowy do otwarcia obiektu pod szyldem voco jest o wiele krótszy niż średni okres wymagany na tego typu operacje na obecnym rynku”.

Kontynuując globalną ekspansję voco, jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszego celu, jakim jest osiągnięcie w ciągu dziesięciu lat skali 200 hoteli voco w atrakcyjnych lokalizacjach miejskich i wypoczynkowych na całym świecie.

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego, otworzy pierwszy w Polsce hotel marki voco w Katowicach. Otwarcie zaplanowane jest na 2022 rok.

Poniżej prezentujemy wybrane obiekty voco o zróżnicowanym charakterze. Ich otwarcie nastąpi już niebawem.

Europa, Bliski Wschód, Azja i Afryka (EMEAA)
• Marka voco rozpoczęła ostatnio swoją działalność w Szkocji, otwierając voco Grand Central w Glasgow oraz voco Edinburgh Haymarket. Marka zadebiutuje również w Holandii, Włoszech i Niemczech, gdzie jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie voco The Hague i voco w Mediolanie, a także voco Frankfurt w 2022 r. Nowo otwarte obiekty voco dołączą do mocnego europejskiego portfolio hoteli voco w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii i Czarnogórze. voco Paris Montparnasse, dla którego umowa została podpisana i nastąpiło otwarcie w 2020 roku, odnotował dwucyfrowy wzrost zadowolenia gości po konwersji.
• Marka bezustannie rozwija się na Bliskim Wschodzie. W grudniu 2020 roku ogłoszono umowę na otwarcie hotelu voco Jeddah North w Arabii Saudyjskiej oraz pierwszy obiekt voco typu all-suite w Dausze w Katarze. Otwarcie voco Johannesburg Rosebank w obecnym roku będzie debiutem marki voco na kontynencie afrykańskim.
• W Australii voco Gold Coast i voco Kirkton Park Hunter Valley były jednymi z pierwszych hoteli, które dołączyły do portfolio voco. W najbliższych latach w Australii i Azji ma zostać otwartych pięć kolejnych obiektów voco, w tym pięćdziesiąty hotel tej marki, voco Brisbane City Centre, a także obiekty w Sydney, Melbourne i Auckland.
• Wkrótce marka zadebiutuje w Wietnamie, gdzie powstanie voco Ma Belle Danang w idealnej lokalizacji tuż przy plaży, wzdłuż głównej arterii nadmorskiego miasta.

Chiny
• IHG stworzyło markę voco wraz z rozwiązaniem umożliwiającym szybką konwersję, dzięki czemu właściciele hoteli niezależnych o wysokim standardzie mogą szybko i łatwo uzyskać dostęp do sieci IHG. W 2020 roku marka voco rozpoczęła swoją ekspansję w Chinach. Krótko po tym został podpisany kontrakt na 148-pokojowy hotel vocoHangzhou Binjiang Minghao , który przywitał pierwszych gości już po ponad dwóch miesiącach od podpisania umowy. Pierwszy hotel voco, który dołączył do IHG w Wuhan jest również obiektem przekształconym, który zostanie oficjalnie otwarty jako voco Wuhan Xinhua w 2021 roku po zakończeniu remontu. Obiekt znajduje się w idealnej lokalizacji zarówno dla osób podróżujących w celach wypoczynkowych, jak i biznesowych.
• W 2021 roku Chiny otworzą również dwa hotele voco w Nanjing. Pierwszy z nich to nowo wybudowany obiekt w Garden Expo, będący unikatowym projektem architektonicznym i krajobrazowym. Drugi obiekt został przekształcony z zabytkowego hotelu Nanjing Oriental Pearl i znajduje się w doskonałej lokalizacji w centrum miasta.

Ameryka Północna i Południowa
• Zaledwie kilka miesięcy po ogłoszeniu lokalizacji pierwszych hoteli voco w Ameryce w zeszłym roku, w listopadzie 2020 roku voco The Franklin New York otworzył swoje drzwi dla pierwszych gości i stał się pierwszym hotelem voco na terenie USA. Położony w prestiżowej dzielnicy Upper East Side, w sąsiedztwie słynnych arterii miasta Museum Mile i Madison Avenue, hotel oddaje charakter XIX-wiecznego przepychu „wieku pozłacanego”, łącząc historyczny urok ze współczesną wygodą..
• Kolejnym hotelem voco, który zostanie otwarty w USA w tym roku, będzie voco The Tiger w Columbia w stanie Missouri. Hotel Tiger to wizytówka miasta Columbia, w którym nowoczesność łączy się z historyczną architekturą i który oddaje magię lat dwudziestych. Hotel znajduje się w samym centrum miasta, w pobliżu butików, sklepów i Uniwersytetu Missouri.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.