Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu

0
1491
Na październikowej konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition przedstawicielki Grupy Arche – Magdalena Żelech (Dyrektor sprzedaży i marketingu) oraz Marta Pakieła (Kierownik ds. Rozwoju Rynku) – opowiedzą m.in. o tym, czy stosowanie działań marketingowych jest rozbieżne z celami rozwoju zrównoważonego.

Magdalena Żelech posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży, a od ponad 13 związana jest z branżą turystyczną. Umożliwiło jej to zdobycie kompetencji z zakresu sprzedaży bezpośredniej, prowadzenia projektów dla największych korporacji oraz zarządzania, w tym motywowania i szkolenia zespołów sprzedaży. Dotychczas odpowiadała za działania sprzedażowe na stanowiskach kierowniczych w Haxel Events & Incentive, Exim Tours i MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, a przez ostatnie 5 lat była związana z Grupą Zdrojowa Invest&Hotel – najpierw na stanowisku kierownika sprzedaży konferencji, awansując na dyrektora sprzedaży konferencji, a następnie na dyrektora sprzedaży aktywnej.

Żelech jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i uczestniczką licznych szkoleń personalnych. Prowadzi bloga Hotelokracja – o zarządzaniu w hotelach, sprzedaży, prawie i eventach. Jej pasją jest życie a szczególności człowiek i relacje międzyludzkie. Wiedzę biznesową łączy z podejściem humanistycznym i holistycznym.

Marta Pakieła to z kolei specjalistka z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w różnych obszarach i segmentach pozyskiwania klientów oraz obsłudze klienta branży eventowej, marketingowej i turystycznej (także po stronie klienta). Przez ostatnie trzy lata była związana z Grupą Zdrojowa Invest &Hotels jako Kay Account Manager &New Business Manager, gdzie zyskała szerokie kompetencje hotelarskie. Wcześniej realizowała działania w zakresie produkcji eventów, czy działań marketingowych o różnym charakterze. W dotychczasowej karierze zawodowej pracowała dla takich firm jak Polkomtel, Carlsberg, GTO Communications, Machina Press, czy Cinema Film Publishing.

Pakieła jest absolwentką Psychologii Klinicznej na SWPS. W czasie prywatnym lubi spędzać aktywnie czas z rodziną, a jej życiowa pasją jest motoryzacja. Ostatnio próbuje swoich sił jako dziennikarka motoryzacyjna.

Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Magdalena Żelech i Marta Pakieła wygłoszą prezentację pt. „Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?”, stanowiącą case study. Przedstawicielki Grupy Arche wykażą, że realizowanie przez firmę społecznej odpowiedzialności biznesu nie jest sprzeczne z jednoczesnym podejmowaniem działań marketingowych, a marketing nie jest sprzeczny z koncepcją CSR.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.