„Podczas spotkania konsultacyjnego restaurator czy manager zadaje nam bardzo różne pytania. Staramy się, aby oscylowały one w zakresie strategii, komunikacji, social mediów czy szeroko rozumianej promocji restauracji, bo w tym jesteśmy specjalistkami. Ale zdarzają się pytania związane stricte z funkcjonowaniem restauracji. Konsultacje mają formę ustną – oczywiście nie zabraniamy notować, przez godzinę jesteśmy do pełnej dyspozycji osoby która się do nas zgłosiła, cała nasza przekazywana wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem i praktyką, co stanowi dla naszych odbiorców ogromną wartość merytoryczną” – mówi Agnieszka Borek, założycielka FIKI.
Od 16 lipca, a więc od momentu ogłoszenia zapisów na bezpłatne konsultacje marketingowe dla branży gastronomicznej, do FIKI zgłosiło się ponad 38 osób z całej Polski. W tym czasie przeprowadzono 16 rozmów konsultacyjnych i odbyto (głównie w Warszawie) 22 spotkania. Zapisy na spotkania nadal trwają. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, FIKA przedłuży tą akcję.
„Zainteresowanie konsultacjami w tej formie przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Chcieliśmy wyjść przez szereg, odpowiadając na liczne tego typu zapytania odnośnie konsultacji. Dla nas nie jest problemem dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem, tym bardziej jeśli możemy komuś pomóc” – mówi Marta Panfil, współwłaścicielka FIKI, co tylko pokazuje, jak nienasycony jest rynek w tym zakresie.
Agencja FIKA prowadzi zapisy na konsultacje przez formularz zamieszczony na oficjalnej stronie internetowej: http://agencjakreatywnafika.pl/bezplatne-konsultacje/.
„Nasz cel to 100 konsultacji do końca sierpnia. Serdecznie zapraszamy do kontaktu” – podsumowuje Panfil.