Marriott swoje hotele ma w ponad 60 krajach, a w bieżącym roku wejdzie do kolejnych 20. Między innymi do Sri Lanki, na Bermudy, do Kenii czy Maroko. Wszystkie te działania skierowane są do gościa premium, który podróżuje nie tylko żeby poznawać świat, ale przede wszystkim samego siebie. Tym oczekiwaniom chce sprostać sieć, która zamierza skoncentrować się na dostarczeniu wysoce spersonalizowanych, luksusowych doświadczeń.
” Współcześni turyści biorą aktywny udział w podróżach, są bardziej zaangażowani niż kiedykolwiek wcześniej. W efekcie turyści z segmentu luksusowego stają się „twórcami” swoich indywidualnych doświadczeń. Podróże nie są już ucieczką od rzeczywistości – są rzeczywistością. Marriot chce wpisać się w najnowsze trendy. – Chcemy tworzyć doświadczenia, które będą głęboko inspirować.” – mówi Tina Edmundson, Global Brand Officer and Luxury Portfolio Leader, Marriott International..
Po tegorocznym otwarciu sześciu nowych hoteli marka The Ritz-Carlton będzie miała 100 obiektów. Nowe obiekty maja powstać między innymi w Meksyku, Maroko, Chinach czy Australii. Gruntowne remonty maja przechodzić też, te działające już, przede wszystkim po to żeby dostosować się do potrzeb gości ceniących luksus. Taką renowację w tym roku przejdzie nowojorski The Ritz-Carlton. Brand St. Regis pojawi się natomiast w Kairze, Hongkongu i w Europie. Obecnie marka posiada swoje hotele w 20 krajach. Luksusowe hotele marki Edition powiększą bazę noclegową między innymi w Abu Dhabi, Barcelonie, Szanghaju, Bodrum i Hollywood. JW Marriott posiadający obecnie 84 hotele w tym roku swoje portfolio zasili o obiekty w Szanghaju i na Malediwach. Luksus pod postacią marki The Luxury Collection pojawi się w dziewięciu nowych lokalizacjach. Między innymi na Okinawie, w Buckinghamshire, Cesme czy Budapeszcie.