McDonald’s Polska wprowadza system Reflexis

1
1760

McDonald’s Polska wprowadzi system zarządzania personelem Reflexis, który obejmie ponad 400 restauracji i przeszło 25 tysięcy pracowników. Mobilne rozwiązanie ułatwi dostosowywanie się do zmian w przepisach prawa pracy, pomoże zmniejszyć rotację zatrudnienia i usprawni planowanie grafiku zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem.

WARSZAWA, DEDHAM, Massachusets i LONDYN, 3 września 2019 r.: Reflexis Systems, lider w branży obsługi transakcji w punktach sprzedaży detalicznej w czasie rzeczywistym i rozwiązań w dziedzinie zarządzania personelem, ogłosił dziś, że McDonald’s Polska oraz jego franczyzobiorcy wprowadzą pakiet rozwiązań systemu zarządzania kadrami Reflexis.

Wśród wybranych przez McDonald’s rozwiązań Reflexis są m.in. system do tworzenia grafików Workforce Scheduler™, narzędzia do rejestrowania czasu pracy Time & Attendance, samoobsługowy system dla pracowników Employee Self-Service, zaawansowane narzędzia do analizowania i raportowania Advanced Analytics & Reporting oraz funkcjonalności mobilne, które zapewniają dostęp do oprogramowania z dowolnego miejsca. Rozwiązania powstały z myślą o tym, by usprawnić zarządzanie pracą 25 tysięcy polskich pracowników McDonald’s, ale mają także za zadanie ułatwianie dostosowywania się firmy do zmian  przepisów regulujących kwestie zatrudnienia.

Jako jeden z największych pracodawców w Polsce, McDonald’s doskonale zna zarówno wyzwania związane z zatrudnieniem i utrzymaniem pracowników, jak również z dostosowaniem swojej pracy do dynamicznie zmieniających się przepisów. Dlatego restauracje McDonald’s wymagają kompleksowego rozwiązania w dziedzinie zarządzania personelem, które pomoże usprawnić działania kadrowe tak, aby zmianę na lepsze odczuli nie tylko dyrektorzy i kierownicy wyższego szczebla, ale wszyscy pracownicy restauracji. Potrzeba optymalizacji w tym obszarze wynika z ambitnych założeń McDonald’s dotyczących dynamicznego rozwoju w regionie.

Obecnie McDonald’s Polska stosuje mniej zaawansowane metody planowania, takie jak arkusze kalkulacyjne, przez co rozkład pracy nie zawsze jest optymalny. Rozwiązania Reflexis w dziedzinie zarządzania personelem pozwalają na regularne aktualizowanie obowiązującego prawa pracy, dzięki czemu pracodawca ma gwarancję, że obowiązujące przepisy będą stosowane jednakowo we wszystkich restauracjach.

Jak powiedział Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska: „W naszej działalności bardzo ważne jest planowanie pracy i zarządzanie zespołami pracowników. Nasi franczyzobiorcy już czekają na wprowadzenie systemu planowania Reflexis. Nowe narzędzia pozwolą nam tworzyć skuteczne i dokładne prognozy dla każdej restauracji. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio dobrać liczbę pracowników i powierzyć im właściwe zadania w restauracji. To przyczyni się do optymalizacji kosztów pracy i zwiększy szybkość obsługi, a co za tym idzie zadowolenie naszych gości. Mamy nadzieję, że również nasi pracownicy docenią to nowe, praktyczne rozwiązanie”.

Na poprawę nastrojów wśród pracowników z pewnością wpłynie aplikacja Employee Self-Service. Dzięki niej pracownicy zyskają dostęp do szeregu udogodnień, takich jak łatwiejsze układanie grafików, zmiana godzin pracy czy składanie wniosków o urlop. Wprowadzając rozwiązania usprawniające komunikację, McDonald’s ma nadzieję zmniejszyć rotację zatrudnienia i obniżyć koszty rekrutacji. Kierownicy restauracji spędzą mniej czasu nad planowaniem grafików, spadnie ryzyko zbyt dużej lub niewystarczającej liczby pracowników na zmianie, a standardy obsługi gości w restauracjach znacznie wzrosną.

McDonald’s Polska dołączy do innych spółek, które już teraz korzystają z usług Reflexis: McDonald’s Wielka Brytania, McDonald’s Irlandia, McDonald’s Austria i McDonald’s Niemcy.

OP Choudary, dyrektor generalny Reflexis na obszar Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki, stwierdził: „Jesteśmy dumni, że możemy w znacznym stopniu przyczynić się do optymalizacji działań związanych z zarządzaniem personelem w McDonald’s Polska i u franczyzobiorców marki, wspierając tym samym dalszy rozwój sieci. Rozwiązania Reflexis przynoszą prawdziwe korzyści wszystkim pracownikom i przekładają się na konkretne wartości dla firmy i gwarancję, że McDonald’s pozostanie jednym z najbardziej szanowanych pracodawców w Polsce”.

McDonald’s jest jednym z największych pracodawców w Polsce, zatrudniającym więcej niż 25 tysięcy osób w ponad 400 restauracjach w 150 miastach. Spółka jest elastycznym pracodawcą dla szerokiego grona pracowników, którym gwarantuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 85% restauracji to franczyzy znajdujące się w rękach niezależnych przedsiębiorców, którzy przeszli przynajmniej roczne szkolenie.

McDonald’s Polska ściśle współpracuje z lokalnymi dostawcami głównych składników swoich potraw, kładąc szczególny nacisk na przestrzeganie procedur produkcyjnych i kontrolę jakości. Wszyscy dostawcy, z którymi współpracuje spółka, przestrzegają standardów HACCP i działają zgodnie z dobrymi praktykami wytwarzania produktów.

Reflexis jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie operacji w punktach sprzedaży detalicznej w czasie rzeczywistym, któremu zaufało ponad 275 sprzedawców detalicznych na całym świecie, zatrudniających 6 milionów pracowników. Misją Reflexis jest uproszczenie operacji, optymalizacja kosztów pracy oraz udoskonalenie zarządzania punktem sprzedaży.

Platforma do zarządzania pracą w czasie rzeczywistym Reflexis ONE pomaga sprzedawcom uprościć procedury i kompleksowo nadzorować wszystkie działania w ramach punktu sprzedaży detalicznej. Dzięki platformie sprzedawcy mogą zaoszczędzić czas, a także zadbać o precyzyjną realizację zadań i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta.

Reflexis Systems, Inc. jest spółką prywatną z siedzibą główną w Dedham w stanie Massachusetts. Posiada oddziały w Atlancie, Columbus, Londynie, Düsseldorfie oraz Pune w Indiach, a jej przedstawiciele prowadzą sprzedaż w Europie i Ameryce Łacińskiej.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.