McDonald’s uhonorowany za doskonalenie rekrutacji

0
1456
Dzięki usprawnieniu procesu rekrutacji oraz wzmocnieniu wizerunku marki globalna sieć restauracji McDonald’s została uhonorowana nagrodą Employer Branding Star w kategorii Najlepsza Kampania Candidate Experience.

McDonald’s regularnie uczestniczy w badaniach, które są prowadzone z udziałem osób partycypujących w procesie rekrutacji. Szkolenia przechodzą pracownicy wszystkich restauracji należących do tej globalnej sieci. Przedsięwzięcia związane z nabywaniem kompetencji przez kandydatów były częścią kampanii pod hasłem „Witamy w zespole McDonald’s”. Miała ona na celu również umocnienie wizerunku marki.

Jury doceniło m.in. fakt, że specjaliści przeprowadzający nabory do McDonald’s całkowicie zmienili materiały rekrutacyjne i dopasowali je do oczekiwań każdego z kandydatów. Działania te poprzedził projekt wewnętrzny pod nazwą „Angażująca rekrutacja”.

„Pracując nad kampanią employer brandingową, od początku wiedzieliśmy, że jednym z kluczy do sukcesu będzie poprawa doświadczeń osób zainteresowanych pracą w naszej organizacji. Zmapowaliśmy więc podróż kandydata, przyjrzeliśmy się poszczególnym elementom procesu rekrutacyjnego i pracowaliśmy nad każdym z nich, tak by ułatwić i uprzyjemnić aplikowanie do McDonald’s i rozmowy rekrutacyjne z nami. Wsłuchaliśmy się w potrzeby kandydatów, wdrożyliśmy wnioski z badań. Uprościliśmy proces i zapewniliśmy, że osoby rekrutujące wiedzą, jak prowadzić rozmowy z kandydatami. Obecnie nadal badamy satysfakcję kandydatów i szukamy kolejnych możliwości poprawy. Konkursowa nagroda dodatkowo nas do tego motywuje” – wspomina Tomasz Polewczyński, Konsultant ds. Reputacji Pracodawcy i Zaangażowania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.