McDonald’s usprawnia swoje burgery

0
950

McDonald’s dąży do zwiększenia sprzedaży swoich najważniejszych produktów, wprowadzając inwestycje w udoskonalenie najbardziej popularnych burgerów. Dyrektor ds. innowacji kulinarnych opowiada, jakie zmiany zostaną wprowadzone w składnikach – nie tylko na rynku amerykańskim.

Chad Schafer, dyrektor ds. innowacji kulinarnych w amerykańskim oddziale McDonald’s, mówi w wywiadzie dla CNN: „Doszliśmy do wniosku, że drobne modyfikacje sprawią, że nasze burgery staną się smaczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.”

Przekształcenia mają dotyczyć takich pozycji jak Big Mac, McDouble, klasyczny cheeseburger, podwójny cheeseburger oraz hamburger.

Planowane zmiany obejmują bułki, które mają być bardziej miękkie, oraz ser, który ma być gęstszy. Cebula ma być dodawana bezpośrednio na ruszt podczas przygotowywania placków. W Big Macu, czyli flagowym burgerze McDonald’s, ma się znaleźć więcej sosu – informuje CNN.

Pierwsze modyfikacje wprowadzono już na wybranych rynkach międzynarodowych, chociaż CNN nie ujawnia, które kraje są nimi objęte. Udoskonalone burgery są dostępne również w kilku dużych miastach USA, takich jak Los Angeles, Seattle, Phoenix czy Las Vegas. W przyszłym roku mają być wprowadzone na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Nie jest jeszcze znane, czy udoskonalone burgery trafią na wszystkie rynki, na których działa McDonald’s.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.