Meat & Fit z nowymi lokalami we Wrocławiu i Lublinie

0
1704
W sierpniu miały miejsce dwa otwarcia restauracji Meat & Fit – we Wrocławiu oraz w Lublinie. Wrocławski lokal jest już czwartym na Dolnym śląsku, zaś lubelski pierwszym w swoim województwie.

Nowa restauracja marki Meat & Fit we Wrocławiu znajduje się w ścisłym centrum przy ul. Ruskiej 50, natomiast lubelska zlokalizowana jest przy ul. Okopowej 14. Lokale urządzone są w nowoczesnym i charakterystycznym dla tej sieci stylu.

„Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących wegańskie oraz mięsne burgery pod jednym dachem. Wszystkie burgery można wybrać w formie FIT, super FIT lub podane w bułce bezglutenowej” – powiedział Łukasz Błażejewski, Dyrektor Generalny 7 Street i Meat & Fit.

W najbliższym czasie Meat & Fit planuje otwarcia kolejnych lokali, m.in. w Płocku, Szczecinie, Gdyni oraz drugiego punktu w Warszawie. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są poszukiwania nowych lokali przez kolejnych Franczyzobiorców.

„Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą” – tłumaczy Błażejewski.

Meat & Fit Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe. Meat & Fit wyróżnia się na tle innych firm gastronomicznych dbałością o odpowiednią ilość kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach. Meat & Fit jest także członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).

Łukasz B. Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce. W 2011 sprzedał wszystkie udziały Markowi Jutkiewiczowi, znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Błażejewski zarządza siecią restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej pod marką „7 Street – Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych serwujących szybkie dania dla osób aktywnych i zwracających uwagę na to co trafia na ich talerz pod marką „Meat & Fit – Slow Food”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.