Wraz z nadejściem Nowego Roku firma „7 Street Łukasz Błażejewski” zdecydowała się na odświeżenie wizerunku jednej ze swoich marek.
Odświeżony został logotyp marki Meet & Fit oraz drobnej zmianie została poddana nazwa. Jest obecnie bardziej wymowna. Aktualna nazwa sieci lokali to: Meet & Fit – Slow Food Burgers.
W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów mięsnych oraz roślinnych. Każdego burgera można zamówić w jako wrapa lub formie sałatki.
Cały czas rozwijamy sieć i poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food Burgers muszą liczyć się z inwestycją około 45-150 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.