Meet & Fit – Slow Food z nową nazwą i nowym logo

0
901
Fot.: Materiały prasowe 7 Street Łukasz Błażejewski

Wraz z nadejściem Nowego Roku firma „7 Street Łukasz Błażejewski” zdecydowała się na odświeżenie wizerunku jednej ze swoich marek.

Odświeżony został logotyp marki Meet & Fit oraz drobnej zmianie została poddana nazwa. Jest obecnie bardziej wymowna. Aktualna nazwa sieci lokali to: Meet & Fit – Slow Food Burgers.

W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów mięsnych oraz roślinnych. Każdego burgera można zamówić w jako wrapa  lub formie sałatki.

Cały czas rozwijamy sieć i poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food Burgers muszą liczyć się z inwestycją około 45-150 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.