Mercure Kraków Stare Miasto świętuje drugie urodziny

0
1598
Dostarczanie gościom wyjątkowych doświadczeń, innowacyjne rozwiązania, celebrowanie regionalnej kultury i najwyższe oceny podróżnych. Dwa lata temu hotel Mercure Kraków Stare Miasto szturmem wszedł na krakowski rynek i stał się najlepiej ocenianym hotelem sieciowym ze stolicy Małopolski w rankingu Trip Advisor. Jakie elementy składają się na sukces Mercure w Krakowie?

Innowacja na poziomie europejskim

Pierwszy gość Mercure Kraków Stare Miasto przybył 21 września 2016 roku, rozpoczynając historię tego wyjątkowego miejsca z duszą, stworzonego z dbałością o ludzi, tradycję i środowisko. Od tamtej pory w hotelu gościło ponad 158 tysięcy osób, doświadczając jego niezwykłego klimatu i inspirując zespół do nieustannego rozwoju.

Nowoczesne rozwiązania widoczne są już od wejścia do hotelu. Nie znajdziemy tu tradycyjnej recepcji, a gości wita wyposażony w tablety zespół działu Welcome. Dzięki temu rozwiązaniu króluje niezakłócona interakcja z gośćmi, a zameldowanie i wymeldowanie jest możliwe w dowolnym miejscu – na wygodnych fotelach w lobby, czy przy filiżance kawy w restauracji. Wykorzystanie urządzeń mobilnych skraca do minimum czas formalności pozostawiając więcej przestrzeni na rozmowę i lepsze poznanie potrzeb gości. Mercure Kraków Stare miasto jest pierwszym hotelem AccorHotels w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym zostało wdrożone tego typu technologiczne rozwiązanie.

Założeniem projektu Mercure Kraków Stare Miasto było stworzenie wielofunkcyjnego obiektu, który spełni standardy nie tylko nowoczesnego hotelarstwa, ale także ekologicznego budownictwa. Dbałość o środowisko widoczna jest tu na każdym kroku – od segregacji surowców, po rozwiązania przeciwdziałające marnowaniu jedzenia. Doceniają to zarówno goście, jak i organizatorzy plebiscytów, którzy wyróżniają hotel za wdrażanie ekologicznych rozwiązań, niskoemisyjność, wrażliwość społeczną i efektywność ekonomiczną.

Innowacyjność ma wiele wymiarów, przejawia się również we wspieraniu załogi we wzmacnianiu ważnych w kontaktach z gośćmi kompetencji. Dlatego zespół działu Welcome został zaproszony na specjalne zajęcia z mowy ciała, dykcji i intonacji.



Region jest siłą

Zgodnie z filozofią marki, hotel Mercure Kraków Stare Miasto jest inspirowany lokalnie i stanowi dla gości okno na lokalną kulturę. Nieczęsto w hotelach można poczuć atmosferę miasta tak bardzo jak tutaj. Dzieje się to za sprawą wszechobecnych tradycyjnych krakowskich wzorów, nowoczesnego designu i elementów nawiązujących do epoki Jagiellonów. W częściach wspólnych czekają nowoczesne meble stylizowane na królewskie trony oraz podłoga przypominająca tę z Wawelu. W całym hotelu widoczny jest motyw uwielbianej przez gości krakowskiej wycinanki, znajdziemy go również w elementach stroju całego zespołu.

Odwiedzający Mercure Kraków Stare Miasto witani są przez Królową Barbarę Radziwiłłównę i Elżbietę Habsburżankę, które patrzą na gości z portretów w hotelowym lobby. Trzy razy na godzinę Królowa Barbara ożywa na ścianie, opuszcza ramy portretu, który jest obrazem multimedialnym i rozpoczyna spacer po Krakowie, a po jego zakończeniu znów przyjmuje dostojną pozę i czeka na nowych gości. Na charakterystycznym dla hoteli Mercure Brand Wallu znajdują się głowy wawelskie, które zostały stworzone w technologii druku 3D.

W miejski klimat już od rana wprowadza wspaniale celebrowane śniadanie inspirowane Kleparzem, czyli najstarszym, działającym krakowskim targiem. Nawiązują do niego zarówno potrawy podawane w kociołkach, regionalne smaki oryginalnej kiełbasy Lisieckiej, małopolskich serów czy chleba prądnickiego oraz starej wadze będącej elementem wystroju. Flagowa restauracja hoteli Mercure – Winestone także ma w swojej ofercie tradycyjne elementy, jak wyborna maczanka krakowska, która była niegdyś daniem krakowskich mieszczan.

W Mercure Kraków Stare Miasto w unikalny sposób przenika się tradycja, historia i nowoczesność.

„Cieszę się, że wspólnie z naszym zespołem oraz gośćmi możemy współtworzyć wyjątkowe miejsce na mapie Krakowa, tak mocno inspirowane przeszłością, a jednocześnie wykorzystujące innowacyjne rozwiązania technologiczne. Przenikanie się tych dwóch światów jest unikatowe a zarazem niezwykle angażujące. Wielką radość sprawia mi, że takie są też doświadczenia naszych gości” – mówi Tomasz Schweda, Dyrektor Operacyjny hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.



W harmonii z ludźmi i miejscem

Hotel to nie tylko miejsce pracy dla jego załogi i ważny punkt na mapie Krakowa. To wyjątkowy łącznik pomiędzy przeszłością a teraźniejszością. Skupiony jest na pielęgnowaniu tego, co regionalne, pokazywaniu jakie dobra oferuje Małopolska i dlaczego warto ją poznać.

Aby każdy z gości mógł zabrać odrobinę Krakowa ze sobą, w lobby powstał wyjątkowy butik, w którym można zaopatrzyć się w pamiątki ozdobione motywem przewodnim hotelu, bazującym na tradycyjnym krakowskim wzorze, takie jak, apaszki, poszetki, zawieszki na bagaż, skarpetki, a nawet szelki.

Harmonia z ludźmi nie dotyczy tylko gości, ale i zespołu hotelu.

„Sukces hotelu to przede wszystkim tworzący go ludzie. Udało nam się zbudować młody zespół, pełen pasji i oddania dla hotelarstwa, przepełniony optymizmem i ambicją, dla którego uśmiech na twarzy gościa i jego satysfakcja są najważniejsze” – podkreśla Tomasz Schweda.

Praca w Mercure pozwala im na spełnianie marzeń, jak również rozwój pasji, takich jak wspólny udział w maratonach, wystawa fotografii w hotelu, czy udział w pokazie mody. Przykładem jest marcowy Mercure Fashion Night, kiedy na wybiegu w roli modelek zadebiutowały przedstawicielki zespołu recepcji oraz służby pięter.

Dwa lata hotelu Mercure Kraków Stare Miasto to czas ciężkiej pracy całego zespołu, wielka satysfakcja z osiągniętych efektów, a przede wszystkim tysiące zadowolonych gości, dla których to wyjątkowe miejsce z krakowską duszą stało się drugim domem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.