Specyfika działania Mex Polska polega na budowaniu sieci lokali o jednolitym wystroju i charakterze. Część z nich zarządzanych jest bezpośrednio przez spółki powiązane organizacyjnie i kapitałowo, zaś pozostałe prowadzą franczyzobiorcy, których w ostatnim czasie stale przybywa.
Mex Polska rozwija sieć pubów Pijalnia Wódki i Piwa w oparciu o nowoczesny model franczyzy. Zapewnia on korzystne warunki dla obu stron, dzięki czemu do współpracy zgłasza się wielu, również zagranicznych kontrahentów. Grupa gwarantuje wsparcie na każdym szczeblu realizowanej inwestycji oraz opiekę nad projektem, aby wspólnie dopasować koncept do potrzeb zmieniającego się wciąż rynku.
Po parafowanych w trzecim kwartale umowach na lokale w Radomiu i Pabianicach, przyszła kolej na przedsiębiorców z Białegostoku. Z najnowszych doniesień Grupy wynika, że nowy punkt ma zostać otwarty jeszcze przed końcem bieżącego roku.
Mimo że Mex Polska był zmuszony do odwołania swoich prognoz opracowanych na podstawie zysków za premierowe trzy miesiące 2018 roku (zakładano, że przychody wyniosą 67,4 mln zł, a zysk netto będzie kształtował się na poziomie 4,64 mln zł – dod. red.), wyniki sprzedażowe Grupy są nadal wyjątkowo dobre.
Wyniki Grupy Mex Polska za I półrocze zbliżone do wcześniejszych danych szacunkowych: przychody 30,4 mln zł (-1,6% rdr), EBIT 1,7 mln zł (+1,8% rdr), wynik netto podm. dom. 1,2 mln zł (-1,2% rdr).
— Dom Analiz SII (@DomAnaliz) September 19, 2018