Mandoria to największy w Europie, tematyczny rodzinny park rozrywki “pod dachem”, stylizowany na europejskie miasto epoki renesansu. Znajduje się w Rzgowie pod Łodzią, a wielkie otwarcie odbyło się 8 lipca 2021 r. Jest to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – ze wszystkich atrakcji mogą korzystać zarówno dzieci, jak i dorośli.
Pracę i pobyt w parku ułatwiają rozwiązania dostarczone przez LSI Software. Głównym systemem wdrożonym w Mandorii jest POSitive Hospitality. Jest to zintegrowany system aplikacji, pracujących na wspólnej bazie danych, dzięki niemu możliwa była optymalizacja pracy oraz zautomatyzowanie większości procesów.
Do zarządzania kontami użytkowników, kartoteką produktów, prowadzenia gospodarki magazynowej czy fakturowania wdrożony został POSitive Manager. Umożliwia on również obsługę, rejestrów kasowych, a także posiada bogaty zestaw raportów pozwalający na szczegółowe rozliczenia pracowników oraz analizy.
Z kolei system POSitive SPA & Sport pozwala zarządzać rezerwacjami, rejestracją wizyt i usług dla Klientów. Dzięki temu możliwe jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi i prowadzenie przyjaznej polityki sprzedaży.
Pracę restauracji znajdujących się na terenie parku wspiera moduł POSitive Restaurant – zarówno na tradycyjnych stanowiskach sprzedażowych, jak i w dwóch dodatkowych mobilnych punktach sprzedaży. Jest to możliwe dzięki aplikacji miniPOS na tablety bądź telefony z systemem Android.
Poza wdrożeniem standardowych produktów, LSI Software stworzyło aplikację dostosowaną do potrzeb Mandorii. Jest to aplikacja mobilna, dzięki której pracownicy mogą sprawdzać bilety odwiedzających tuż przy wejściu, wystarczy zeskanować kod QR.
Park Rozrywki Mandoria objęty jest jednolitym systemem informatycznym, co sprawia, że komunikacja w całym obiekcie przebiega sprawnie, a wszystkie procesy związane ze sprzedażą usług i towarów zostały zoptymalizowane.
Więcej informacji o wdrożonych rozwiązaniach można znaleźć tutaj: https://positivehotel.pl/miasto-przygod-mandoria-juz-otwarte/