Stary Browar sukcesywnie rozwija sektory usługowe i ofertę związaną ze spędzaniem wolnego czasu. Już teraz posiada jedną z najbogatszych i najbardziej różnorodnych ofert gastronomicznych na rynku. Food Park to tylko jeden z elementów, które składają się na długofalową strategię rozbudowywania funkcji społecznych centrum handlu w Poznaniu. Pojawią się tam nowe formaty restauracyjne w stylu all-day-dining i kieszonkowe restauracje fast casual. Obecnie klienci mogą wybrać formę posiłku w zależności od potrzeby np. w „szybkich” punktach w dynamicznym otoczeniu food courtu w Atrium lub elegancką kolację w jednej z restauracji wokół Dziedzińca, w których goście mogą delektować się dłużej. Jednakże Food Park wprowadzi do oferty kolejny wymiar kulinarnych doświadczeń, jak mówi Renata Gralec, dyrektor centrum.
Stary Browar od początku swojego istnienia wyznacza trendy rynkowe związane ze społeczną rolą centrów handlowych. Uważnie śledzimy trendy oraz zmieniające się nawyki i zachowania konsumentów oraz analizujemy potrzeby mieszkańców dużych aglomeracji – mówi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Browarem. Nasze plany i inwestycje są odpowiedzią na zmieniające się otoczenie i oczekiwania coraz młodszych pokoleń naszych klientów, przy czym interesuje nas perspektywa najbliższych 5-10 lat, a nie jedynie kilku kolejnych.
Nowa strefa food powstanie na poziomie +2 jeszcze tej jesieni. Ulokowanie jej w Pasażu umożliwi klientom przyjście na posiłek nawet w dużych grupach. Będzie charakteryzowała się designerską oprawą oraz funkcjonalnością, nad którymi pracuje poznańskie Studio Mode:lina.