Podczas praktycznego warsztatu realizowanego w ramach cyklu programu edukacyjnego MPI Poland Chapter pt. Meeting Professional Exellence Classes (MPEC), uczestnicy poznali najbardziej aktualne podejście do sprzedaży , dowiedzieli się, jak właściwie reagować na negatywne opinie klientów i poznali odpowiedź na nurtujące pytanie – czy nowa generacja klientów nadal potrzebuje bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą z krwi i kości.
Obydwie edycje wydarzenia – w Warszawie i Katowicach – poprowadził Marcin Renduda – mówca, konsultant i trener na co dzień zajmujący się rozwojem kompetencji oraz organizacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu w polskich i zagranicznych firmach, gdzie pracował jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla, stał się ekspertem sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedażowymi, marketingu oraz rozwoju organizacji, co zauważyli i docenili uczestnicy szkolenia, przyznając trenerowi maksymalnie wysoką notę w ankietach ewaluacyjnych za praktycznie przekazywaną, osadzoną w naszej branży wiedzę.
– Podczas szkolenia trener na konkretnych przykładach nauczył nas, jak powinniśmy prowadzić komunikację online z naszymi klientami oraz w jaki sposób przygotować prezentację sprzedażową, zarówno dla osoby decydującej, jak i niedecyzyjnej. Zwłaszcza te informacje zapadły mi w pamięć jako najbardziej pomocne w codziennej pracy – podsumowuje Dmytro Moiseienko – Technical coordinator w Mazurkas Congress Management, który wziął udział w wydarzeniu zrealizowanym 4 lutego 2020 roku w hotelu Arche Geologiczna w Warszawie.
Profesjonaliści branży spotkań podczas szkolenia dowiedzieli się między innymi, jaka jest przyszłość komunikacji, analizowali aktualne przypadki ukazujące, jak działają „game changers” i poznali kluczowe mechanizmy stosowane w budowaniu efektywnych działań marketingowych i sprzedażowych. Nie zabrakło refleksji nad zachowaniami konsumenckimi, odpowiednim stylem komunikacji z różnymi pokoleniami i poszukiwania efektywnych sposobów adresowania oferty do różnorodnych grup docelowych, lojalnością klientów, poznawania ich potrzeb oraz kształtowania wizerunku marek.
– Co najbardziej mnie zainteresowało, to fakt, że wciąż mogę poszerzać swoje kompetencje dotyczące budowania perswazyjnej komunikacji marketingowowej i sprzedażowej – zauważa Krzysztof Wiewióra zarządzający wypożyczalnią sprzeteventowy.pl, pozytywnie oceniając szkolenie, w którym wziął udział 3 marca 2020 roku w hotelu Park Inn by Radisson w Katowicach. – Szczególnie zainteresowały mnie aktualne badania z zakresu psychologii społecznej, psychologii reklamy i socjologii, które pozwoliły przyjrzeć się konkretnym działaniom klientów.
Na kolejne spotkanie z cyklu Meeting Professional Excellence Classes polski oddział stowarzyszenia MPI zaprasza do Krakowa już w maju. Warsztat będzie poświęcony zagadnieniu odporności psychicznej. Pełna informacja na temat wydarzenia i rejestracja online są dostępne na stronie: www.mpiweb.pl.
Fot. Adam Janoszek