Laureatką tegorocznej edycji konkursu została Aleksandra Iwanowska reprezentująca hotel Sofitel Grand Sopot. Drugie miejsce przypadło Konradowi Kuczyńskiemu (Holiday Inn Warsaw City Centre), a trzecie Jakubowi Pozorskiemu (Sopot Marriott Resort & Spa). Nagrodą główną dla triumfatorki jest wyjazd na finał międzynarodowy, który odbędzie się w Londynie w dniach 23-27 stycznia 2019.
Dziewięciu recepcjonistów, którzy dotarli do decydującego etapu konkursu na szczeblu krajowym, musiało zmierzyć się z czterema pytaniami, a podczas scenki rodzajowej rozwiązać problem z trudnymi gośćmi. Obie części odbywały się w języku angielskim. Nieoficjalna nagroda publiczności przypadła w udziale Lilly Nguyen My Linh z warszawskiego Marriotta, która w ogólnej klasyfikacji uplasowała się na czwartej pozycji.
Grono sędziowskie tworzyli Michał Molenda, wiceprezes A.I.C.R. Polska, aktualnie kierownik działu obsługi gościa w Hilton Warszawa, Agata Szparaga, laureatka konkursu z 2016 roku, obecna zastępczyni kierownika działu obsługi gościa w Holiday Inn City Centre w Warszawie, Aleksandra Hinz, triumfatorka konkursu sprzed roku, a obecnie kierownik zmiany Sofitel Grand Sopot, Katarzyna Szczęsna, dyrektor działu kadr Hoteliers Hunters, a także Anna Niewiadomska, kierownik ds. obsługi klienta w H15 Boutique.