Największa franczyzowa sieć lodziarni rusza na podbój małych miasteczek

0
1199
Wraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego sieć Lody Bonano rozpoczęła ekspansję w mniejszych miejscowościach. Równolegle prowadzone są poszukiwania kolejnych franczyzobiorców.

Pierwszy lokal tej marki powstał w 2003 roku w Białymstoku. Firma zarządzana przez Radosława Charubina posiada obecnie 270 punktów i nie przestaje się rozwijać. Tegoroczny sezon rozpoczęła od otwarcia kilkudziesięciu nowych lokali w całej Polsce, m.in. w Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej, a wkrótce także w Hajnówce i Warszawie. Właściciele stawiają na działalność głównie w małych miejscowościach, liczących do 3 tys. mieszkańców, lecz nie zapominają przy tym o dużych miastach.

„Lody to biznes sezonowy, może się więc wydawać, że jest w nim duża rotacja. Tymczasem jak pokazują prowadzone przez nas statystyki zdecydowana większość punktów utrzymuje się wiele lat. Niektórzy nasi franczyzobiorcy są z nami od początku, czyli od 14 lat. Mają po kilka punktów, zatrudniają do ich prowadzenia koordynatorów, sami mogą zaś poświęcić się innym zajęciom” – powiedziała w rozmowie z „Portalem Spożywczym” Dorota Tyborowska, manager rozwoju sieci.

Prezes Multi Ice, właściciela marki, wielokrotnie podkreślał, że na sukces Lodów Bonano, oprócz odpowiedniej lokalizacji i pogody, składa się w dużej mierze zaangażowanie franczyzobiorcy. Większość z nich (ok. 60%) po roku współpracy decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.