Nalevka Polska chce być liderem w swoim segmencie

0
1719
Budowa ogólnopolskiej sieci dystrybucji i pozycja lidera w swoim segmencie – to ambitne plany firmy Nalevka Polska. Spółka chce mocno rozszerzyć kooperację z podmiotami z branży HoReCa.

Nalevka Polska jest rodzinnym biznesem Krzysztofa Jarząbka i jego synów. Zajmują się oni dystrybucją nalewek SEN, produkowanych według tradycyjnych metod, ze świeżo zebranych owoców i wysokiej jakości spirytusu. Produkcję wyróżnia przede wszystkim ręczne wykonanie na każdym etapie realizacji, poczynając od zbierania owoców, kończąc na napełnianiu butelki.

Z roku na rok firma prężnie się rozwija. W 2015 na rynek lokalny trafiło 120 butelek o pojemności 0,5 litra, a już w następnym roku liczba ta wzrosła do 1200. W bieżącym szacowany jest kolejny, stuprocentowy wzrost produkcji do około 2400-2500 butelek. Plany na 2019 zakładają ponowne podwojenie sprzedaży, a w nieco dalszej przyszłości utrzymanie systematycznej zwyżki na poziomie 25-30%. Spółka funkcjonuje obecnie w siedmiu województwach, a w planach są kolejne destynacje.

Źródło: Nalevka Polska

Od początku roku podwojono także liczbę restauracji współpracujących ze spółką (do grudnia ta liczba ma zostać potrojona – dod. red.). W tym roku uruchomiono już kilka projektów mających na celu budowę brandu, m.in: etykieta czy pudełko z logiem klienta.

Firma chce rozpocząć swój plan od działalności w minimum jednej restauracji i jednym sklepie w każdym wojewódzkim mieście. Właściciele nie wykluczają również wprowadzenia na rynek dwóch dodatkowych pojemności butelek: 200 i 700 ml. Restauracje będą miały możliwość zamówienia spersonalizowanego trunku, przygotowanego według receptury zamawiającego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.