W dniu 12 października, w trakcie Kongresu Szefów Kuchni, odbyła się uroczysta prapremiera pierwszej z dwóch części aplikacji Yammy. Dedykowane segmentowi B2B rozwiązanie, dzięki któremu kontrola kosztów w restauracji oraz standaryzacja wydawanych dań stają się banalnie proste. Dodatkowo ten moduł aplikacji Yammy ułatwia kontakt z wyspecjalizowanymi punktami serwisu urządzeń gastronomicznych .
Już wkrótce można będzie skorzystać także z drugiej części aplikacji przeznaczonej dla gości i przedstawić aktualny i pełny przegląd oferowanego menu oraz usług. Każdy z użytkowników Yammy znajdzie na mapie wybrany lokal, przejrzy jego menu i zdjęcia, zrobi rezerwację, zamówi dania na konkretną godzinę do konsumpcji na miejscu lub na wynos i będzie mógł zamieszczać własne recenzje. Aplikację wyróżnia możliwość zbierania punktów w programie lojalnościowym Yammy. Umożliwi to restauratorom nagradzanie swoich stałych gości. Prawdziwą wisienką na torcie jest funkcja spersonalizowanej komunikacji online pomagającej w budowie społeczności stałych klientów.
W trakcie inauguracyjnego spotkania uczestnicy szczególnie zaskoczeni byli tym, że oferując sprzedaż na wynos przez aplikację Yammy, nie będą obciążani żadną prowizją. Możliwość bezpłatnego komunikowania się ze stałymi gośćmi metodą push up zachwyciły zgromadzonych. Niespotykane dotąd możliwości odkryli także w opcji wysyłania wiadomości każdemu kto korzysta z aplikacji i znajduje się na wskazanym przez restauratora obszarze.
Prowadząc restaurację warto zarejestrować się jak najszybciej w aplikacji, bo już dziś z Yammy można skuteczniej kontrolować koszty oraz tworzyć i optymalizować receptury. Wkrótce dostępne będą także pozostałe funkcjonalności zawarte w mobilnej części aplikacji, która służy komunikacji między restauracjami i ich gośćmi. Twórcy gwarantują, że restauratorzy, którzy zarejestrują się przed 1 stycznia 2022 r. będą mogli bezpłatnie korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji przynajmniej do połowy przyszłego roku.