Nestlé rozszerza ofertę kawy Starbucks do przyrządzania w domu

0
1218

W ramach globalnej umowy Nestlé wprowadza kolejne warianty kawy Starbucks do sklepów w Polsce. Do dostępnych od jesieni kapsułek do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz Nespresso dołącza właśnie kawa ziarnista oraz mielona.

Oba rodzaje kawy stworzono w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki. Dostępne są one w trzech stopniach palenia: łagodnym, zrównoważonym oraz wyrazistym. Kawa ziarnista Starbucks od Nestlé oferowana jest w wariantach Blonde Espresso, Pike Place Roast oraz Espresso Roast. Z kolei kawy mielone to Veranda Blend, House Blend oraz Espresso Roast.

Jak komentuje Marta Szulborska, Junior Manager NESCAFÉ Dolce Gusto & Starbucks at Home w Nestlé Polska: „W Polsce kategoria kaw osiągnęła wartość 4 mld zł rocznie w handlu detalicznym. I dalej dynamicznie się rozwija. To właśnie kawa w ziarnach w dużej mierze odpowiada za  obserwowane wzrosty. Kawa mielona z kolei wciąż stanowi o sile segmentu. Dopełnienie naszej oferty o te dwa – tak istotne z perspektywy rynku – warianty kawy, to ważny krok dla dalszego rozwoju Nestlé w tej kategorii. Co więcej, dzięki wprowadzeniu nowych kaw do naszego portfolio, możemy zaoferować najwyższej jakości produkt wszystkim konsumentom, niezależenie od ich ulubionego sposobu parzenia”.

Nowe produkty można znaleźć w sklepach od połowy listopada. Zarówno kawa w ziarnach, jak i mielona są dostępne w opakowaniach 200g. Rozszerzono zarazem sieć dystrybucji marki. We wrześniu kapsułki pojawiły się w sieciach Carrefour oraz w kanale e-commerce na Allegro.pl, Frisco.pl, Carrefour.pl oraz w internetowych sklepach elektronicznych: Euronet i Media Expert. Teraz do listy sklepów dołączają Kaufland, Tesco oraz Żabka.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.