NEWSY ZE ŚWIATA – Radość i zabawa nadają ton 2023

0
859

Ukazała się coroczna prognoza Wundermana Thompsona „The Future 100: 2023”, która identyfikuje 100 trendów w różnych branżach. Wybrałam trzy, które moim zdaniem łączą się z wydarzeniami biznesowymi. Są to „Ageless Play”, Absurdist Stays oraz „Metatravel”.

„The Future 100: 2023” to coroczna prognoza agencji kreatywnej, konsultingowej i technologicznej Wunderman Thompson, która identyfikuje 100 trendów w różnych branżach — od kultury, przez technologię, po podróże i hotelarstwo — które będą kształtować sposób, w jaki żyjemy i pracujemy w tym roku i w kolejnych latach.

„AGELESS PLAY” (Zabawa w każdym wieku”) – jeden z trendów, które należy śledzić na radarze w nadchodzącym roku, mówi, że pomimo trwających kryzysów gospodarczych i środowiskowych ludzie wybierają radość.

Pogoń za radością i zabawą przewija się przez całe wydanie „The Future 100: 2023”. Według autorów ten rok będzie obfitował w niepohamowany i potężny przypływ energii, który uzbroi ludzi w nadzieję, radość i szczęście we wciąż niepewnych czasach.

Na fali jest „joyconomy”, czyli ruch dotyczący entuzjazmu i pozytywnego myślenia. Marki oferują odważne palety kolorów, nieskrępowaną zabawę dla wszystkich grup wiekowych oraz zajęcia ruchowe, które podnoszą nastrój i tętno. Biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich trzech lat, nie jest to dużym zaskoczeniem. Ale trend polegający na tym, że ludzie w każdym wieku doceniają znaczenie zabawy, zasługuje na to, by traktować go jako coś więcej niż tylko tymczasową reakcję na bolesne wyzwania, powinien się więc utrzymać.

„ABSURDIST STAYS” (Absurdalne pobyty) – Podróżni szukają nowatorskich i niezapomnianych pobytów, które są w równym stopniu dziwaczne i zabawne oraz posiadają efekt „WOW”.

Do lata 2023 roku podróżni będą mieli okazję zatrzymać się w pływającym awokado w Chile, gigantycznej doniczce w Stanach Zjednoczonych czy też w kwitnącym różowym kwiatku w Meksyku. To tylko niektóre z projektów, które zostały wybrane przez Airbnb w ramach 2022 OMG! Fundusz, na który firma przekazała 10 milionów dolarów. Jest to odpowiedzią na rosnący popyt na dziwne i nietuzinkowe pobyty. Ma to być coś niezwykłego, nigdy wcześniej niewidzianego, czyli rzadkiego i pięknego, co zrobi wrażenie na każdym człowieku.

„METATRAVEL” – Metaverse rewolucjonizuje doświadczenia podróżnych, podczas których podróże fizyczne zaczynają się rozmywać z fantastycznymi wirtualnymi światami.

Wkraczając w świat rozszerzonej rzeczywistości (AR), Moxy Hotels, część Marriott International, uruchomiła w lipcu Moxy Universe, Play Beyond AR 2022. Doświadczenie to pozwoliło odwiedzającym stworzyć własne awatary w Moxy Wszechświecie, który przeniósł się z cyfrowego do fizycznych hoteli. Awatary mogły towarzyszyć gościom przy drinku w hotelowym barze, w prywatnych pokojach hotelowych, a nawet podczas ćwiczeń na siłowni. doświadczenie było dostępne w 12 hotelach Moxy w regionie Azji i Pacyfiku od lipca do grudnia 2022 r.

Marki hotelarskie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom metaturystów. W miarę jak metaverse ewoluuje z koncepcji science-fiction w rzeczywistość, każda branża, odczuje jej wpływ.

Źródło: https://www.wundermanthompson.com/

Autor: Anna Górska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.