Myśląc o odzieży do gastronomii jako pierwsze przychodzą nam do głowy zazwyczaj bluzy i spodnie dla kucharzy i kucharek. Nie można jednak zapomnieć o innych, szalenie istotnych pracownikach tej branży – kelnerach i kelnerkach. To oni mają bezpośredni kontakt z klientem, oni tworzą wizerunek restauracji, w dużej mierze od nich również zależy to, czy ktoś zdecyduje się do niej wrócić.
Nie jest tajemnicą, że lokal tworzą przede wszystkim ludzie. Piękny wystrój czy dobra lokalizacja mają oczywiście znaczenie, ale to od jakości kuchni i profesjonalizmu obsługi zależy opinia, jaką klient wyrobi sobie po odwiedzeniu go.
Skoro już mowa o profesjonalizmie – nie przejawia się on jedynie w nienagannej kulturze kelnerów, sprawności obsługi zamówień czy szybkim rozwiązywaniu ewentualnych problemów. Całości dopełnia to, co klient widzi jako pierwsze – ubiór.
Marki odzieży gastronomicznej, takie jak Chef Works czy Bragard proponują swoim klientom szeroką ofertę stylowych fartuchów i zapasek. W ofercie tej pierwszej znajdziemy nietypowe połączenia kolorystyczne, nieoczywiste faktury, takie jak denim czy ciekawe wzory. Bragard z kolei stawia na klasykę oferując proste, ale niezwykle eleganckie i funkcjonalne fasony.
Dystrybutorem obu tych marek w Polsce jest firma HorecaPro. Dzięki jej zróżnicowanej pod względem fasonów, kolorów, stylów i rozmiarów ofercie każdy znajdzie coś dla siebie – zarówno ci, którzy chcą się wyróżnić jak i ci, którym zależy na prostej elegancji.
Pełną ofertę firmy można zobaczyć pod adresem www.salonhoreca.pl