Współpraca FlixBusa i MyTravel jest jednym z elementów realizacji strategii nowej siatki połączeń. Dodatkowe kursy obejmą głównie małe miejscowości, aby ułatwić komunikację między nimi. Kolejnym założeniem jest rozwinięcie sprzedaży biletów w punktach stacjonarnych.
Alina Dybaś, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu MyTravel mówi, że współpraca z niemieckim przewoźnikiem poszerzy spektrum możliwości dla ich klientów oraz zaowocuje ciekawą alternatywą dla podróży samolotem. Ponadto ci, którzy zdecydują się ostatecznie na podniebną komunikację, będą mogli teraz z łatwością dojechać na lotnisko FlixBusem. Ułatwi to podróżnym organizację urlopu, szczególnie tym z mniejszych ośrodków.
W związku z nawiązaniem współpracy pomiędzy obiema firmami, dla klientów, którzy zdecydują się kupić bilety w dniach 24-31 lipca, w biurze podróży MyTravel przewidziana jest 30-procentowa zniżka.