Na specjalnie dedykowanej stronie internetowej można dokładnie określić środek odległości dzielącej powiązanych ze sobą podróżujących i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.
Częścią kampanii jest także konkurs, w którym do wygrania są dwa bilety w Klasie Ekonomicznej, umożliwiające zwycięzcom wspólne odkrycie nowego miejsca – pierwszy z jednego z dziewięciu lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na świecie z siatki połączeń Lufthansy. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy opublikować w social mediach zdjęcie z osobą, za którą się tęskni oraz wyjaśnić, dlaczego chce się z nią spotkać „pośrodku”. Zdjęcie należy oznaczyć dedykowanym hashtagiem i współrzędnymi miejsca w połowie drogi. Kampanię w Warszawie będzie promować starodawny Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.
O projekcie niemieckiego przewoźnika będzie można usłyszeć w spotach radiowych oraz w Internecie. W Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach i na środkach transportu, a w stolicy także w metrze. W koncept zaangażowały się agencja Kolle Rebbe, która odpowiada za koncepcję kreatywną, oraz dom mediowy Mindshare.