Tylko do końca listopada obowiązuje niższa cena biletów na konferencję Hotel Meeting. Jeśli ktoś rozważał udział w tej wyjątkowej konferencji, nie powinien dłużej zwlekać z rejestracją.
Pełny program wydarzenia na stronie Hotel Meeting
Bilety na konferencję na stronie REJESTRACJA
Wspomóż akcję charytatywną hotelarzy
Organizatorzy przygotowali dla hotelarzy i menedżerów obiektów noclegowych kilka rodzajów biletów do wyboru.
– na konferencję – 249 PLN netto
– na Hotelowe Xmas Party – 399 PLN netto
– na konferencję oraz Hotelowe Xmas Party – 449 PLN netto
– na konferencję oraz Hotelowe Xmas Party wraz z noclegiem – 649 PLN netto
Każdy z biletów obejmuje wyżywienie, a podczas Hotelowego Xmas Party także open bar. Zakupu można dokonać na stronie konferencji Hotel Meeting.
Zobaczmy jakie tematy będą omawiane podczas konferencji.
Kultura organizacji – jak wpływa na reputację hotelu u gości, pracowników i pomniejsza ryzyko zmian kadrowych.
Ten panel poprowadzi doskonale Wam znany Maciej Straus – przedsiębiorca z branży turystycznej, analityk hotelowy i inwestor skupiony na mobilności. Swoją działalnością edukacyjną pomaga innym podejmować szybciej właściwe decyzje. Skupia się na rozwijaniu efektywności sprzedaży i analizie wskaźników rentowności biznesu.
Guest experience – praktyczne przykłady, które przekładają się na przychody.
Tę dyskusję poprowadzi Sylwia Gilarska, która pracowała 14 lat pracowała w branży hotelowej, a dziś świadczy usługi dla innych sektorów. Posiada doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu 360, obsługi Klienta, wsparcia sprzedaży, uzupełnione wiedzą z zakresu tworzenia i zmiany procesów operacyjnych, które mają wpływ na kształtowanie doświadczeń (customer experience).
Koszty vs jakość – usługi premium tworzą koszty czy otwierają portfele?
Na rozmowę zaprasza Dariusz Winnicki, dyrektor generalny Ostoja Chobienice. Doświadczony hotelarz z 20-letnim doświadczeniem zdobytym zarówno w obiektach należących do międzynarodowych sieci jak i obiektach niezależnych. na co dzień kładzie nacisk zarówno na jakość usług, jak i na budowanie właściwych i najlepszych relacji z zespołem. Zajmuje się także sferą analityczną, ze szczególnym naciskiem na budżetowanie.
Powtarzalność działań w budowaniu gościnności – czyli jak sprawić, aby hotel na co dzień trzymał jakość usług.
Na dyskusję zaprasza niezastąpiony Rafał Pasenik, który na co dzień sprawia, że jego klienci utrzymują wysoką jakość usług, budują lojalność gości, a przy tym więcej zarabiają. Jest trenerem biznesu branży HoReCa. Uczy sprzedaży i gościnności. Menedżerom pomaga rozwijać kompetencje liderskie. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży.
Panel Hyde Park – czyli wspólnie postaramy się rozwiązać Wasze problemy
To zupełna nowość na konferencji. Tym razem scena będzie pusta. Sześciu moderatorów usiądzie na sali wspólnie z uczestnikami konferencji i zaangażuje całą salę w dyskusję. Będą to moderatorzy wcześniejszych paneli, tj. Maciej Straus, Sylwia Gilarska, Dariusz Winnicki, Rafał Pasenik, ale także prowadzący czyli Karol Weber i Rafał Krzycki. Wywołanych będzie kilka ważnych i bieżących tematów, ale również to będzie czas na oddanie głosu uczestnikom, którzy mogą poruszyć każde zagadnienie, na które spróbujemy wspólnie poszukać rozwiązań.