Nosalowy Dwór rozwija segment klienta międzynarodowego

0
1399
Nosalowy Dwór Resort&SPA rozbudowuje struktury sprzedaży. To odpowiedź na zwiększone zainteresowanie organizacją międzynarodowych eventów i wzmocnienie struktur obsługi klienta indywidualnego z segmentu Premium.

Ostatnie 2 lata to dla Nosalowy Dwór Resort&SPA okres dużych wzrostów przychodów, zwłaszcza w segmencie MICE. Resort ugruntował już swoją pozycję w kraju jako jeden z najlepszych obiektów dla segmentu MICE, teraz zwiększa swoją aktywność w segmencie organizacji eventów dla największych międzynarodowych marek i firm zagranicznych. Dynamiczny rozwój i wzrost aktywności wiąże się z rozbudową struktur sprzedaży oraz działu obsługi konferencji i bankietów. Resort rozbudowuje też dział sprzedaży indywidualnej w związku z planowanym na IV kwartał 2019 otwarciem nowego obiektu premium – Nosalowy Park Luxury Hotel & SPA, powstającym w centrum Zakopanego.

CK „Gerlach”; źródło: konferencje.pl

Premiera Centrum Kongresowego Gerlach w 2016 roku otworzyła przed Resortem nowe możliwości. Potencjał „Gerlacha” – 1250 m2 powierzchni, pojemność do 1200 osób, 6m wysokości, brak filarów na całej powierzchni sali, 91 podwieszeń o udźwigu do 350 kg/m2 każdy, możliwość podziału sali na 6 mniejszych oraz wsparcie doświadczonego zespołu pozwalają na realizacje nawet najbardziej wymagających eventów. Resort dysponuje dodatkowo 22 salami konferencyjnymi (w tym kameralnymi boardroomami) i blisko 2 tys m kw. zewnętrznych terenów eventowych, z zadaszonymi wiatami pod integrację. Taka oferta w połączeniu z blisko 400-u pokojową bazą noclegową i lokalizacja w stolicy polskich Tatr sprawia, że Resort coraz częściej przyciąga duże międzynarodowe wydarzenia. Wiele realizacji już się odbyło, inne planowane są jeszcze w tym roku. Znaczna ilość zapytań dotyczy kolejnych lat. Planowane w związku z tym działania i strategia obejmować będą zwiększoną aktywność w tym segmencie.

Rozbudowywany dział sprzedaży, aktywność na zagranicznych imprezach branżowych oraz kontakty BTB i BTC mają zapewnić wzrost udziału międzynarodowych realizacji w przychodach.

Już wkrótce oferta Grupy Nosalowy Dwór poszerzy się o dodatkowe 140 pokoi i luksusową przestrzeń dla mniejszych grup biznesowych w Nosalowy Park Luxury Hotel&SPA, który stanowić będzie integralną część infrastruktury hotelowej Grupy Nosalowy Dwór w Zakopanem. Jednym z istotnych segmentów nowego hotelu będzie międzynarodowy klient indywidualny z segmentu Premium, który coraz częściej odwiedza Zakopane.

Nosalowy Dwór Resort & Spa jest dwukrotnym zdobywcą nagrody MP Power Awards w kategoriach Kongres i Multivenue.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.