Novotel Kraków City West już dawno został okrzyknięty wiślackim hotelem i kontynuuje wspieranie Wisły Kraków oraz Klubu Biznesu 1906. Podmioty zdecydowały się na podtrzymanie tradycyjnej współpracy, polegającej na udostępnianiu hotelu na spotkania, seminaria czy noclegi. Marka Novotel natomiast może liczyć na widoczność na stadionie. Opracowywane zostaną także inne formy współpracy, które będą ciekawe dla gości i odwiedzających hotel. Nie bez znaczenia jest także lokalizacja obu obiektów – zarówno hotel, jak i stadion Wisły Kraków znajdują się w zachodniej części miasta i sąsiadują z Błoniami Krakowskimi.
Wyjątkowa współpraca w hotelu widoczna jest w postaci dostępnego dla gości, zainspirowanego piłką nożną pokoju, w którym na ścianie widnieje stadion „Białej Gwiazdy” Do dyspozycji gości, podczas wyjazdowych meczów Wisły Kraków, dostępna jest także specjalna strefa, w której można oglądać sportowe zmagania oraz kącik z klubowymi gadżetami. W ramach współpracy marka Novotel zyskuje widoczność na stadionie, a także opracowuje wspólnie z klubem atrakcje dla hotelowych gości. Przykładem takiego działania może być Football Fan Zone, która stworzona została z myślą o wspólnym przeżywaniu Mundialu 2018.
Obie strony, w ramach dotychczasowej współpracy, stworzyły spójnie działający mechanizm i wzajemnie się wspierały. Podczas Mistrzostw Świata w Rosji piłkarze „Białej Gwiazdy” spotykali się z gośćmi hotelowymi, odpowiadali na pytania i toczyli z nimi dyskusje dotyczące danego meczu, mistrzostw i piłki nożnej na świecie. Przedłużenie współpracy wpisuje się w wizję i nową zasadę repozycjonowania hotelu Novotel Kraków City West. Stawiając na sport i zdrowy tryb życia, a także aktywny wypoczynek naszych gości odnowione zostało centrum fitness, a także powstała siłownia na świeżym powietrzu. Nad bezpieczeństwem korzystających z tych atrakcji pełnią pieczę trenerzy personalni, z którymi hotel nawiązał współpracę.
Novotel Kraków City West w trosce o zdrowy tryb życia podkreśla również w menu swojej restauracji. Specjalna sekcja Fit Menu, skierowana jest bowiem do osób ćwiczących i będących na diecie.
Współpraca między dwoma podmiotami jest owocna i wpisuje się zarówno w globalną strategię marki Novotel, jak i w sportową wizję Novotel Kraków City West. Działania tworzone dla gości hotelu są częścią Guest Experience brandu.