Novotel utworzy strefy kibica w swoich hotelach

0
1525
Przygotowania do turnieju finałowego Mistrzostw Świata w Rosji wchodzą w decydującą fazę nie tylko dla organizatorów i reprezentacji narodowych, ale także branży HoReCa. Należąca do grupy Accor Hotels międzynarodowa sieć hotelowa Novotel ogłosiła właśnie, że zorganizuje strefy kibica we wszystkich swoich 23. obiektach zlokalizowanych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Zaangażowanie marki Novotel w sport do tej pory było bardziej lokalne. Hotele organizowały pobyty sportowców przy okazji takich imprez jak mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Mistrzostwa Świata w siatkówce czy zeszłoroczne World Games we Wrocławiu. Partnerujemy też wielu imprezom, szczególnie biegom. Teraz do wspólnego kibicowania chcemy zaprosić kibiców piłkarskich – we wszystkich hotelach Novotel w Polsce i Europie Środkowej organizujemy strefy kibica, fan-zone y i mnóstwo animacji. Będziemy też gościć też studia sportowe i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje – Marcin Paliwoda, Dyrektor Operacyjny Novotel Wrocław Centrum dla agencji informacyjnej „Newseria Biznes”.

Fan-zony, jakie powstaną we wszystkich 23 hotelach na terenie Europy Środkowo-Wschodniej nie są jedynym przejawem aktywności sieci Novotel w kontekście zbliżającego się piłkarskiego mundialu. Międzynarodowa marka znajdująca się pod skrzydłami Accor Hotels od pewnego czasu współpracuje z portalem Onet.pl, w efekcie czego powstał m.in. dedykowany portal www.zgrupowaniekibicow.pl, na którym sympatycy piłki nożnej mogą znaleźć garść aktualności i ciekawostek związanych z tegorocznymi Mistrzostwami Świata, ze szczególnym uwzględnieniem doniesień z obozu reprezentacji Polski.

Źródło: http://zgrupowaniekibicow.onet.pl/

Hasłem marki Novotel jest „live the moment”, czyli „żyj chwilą”. To idealnie wiąże się z przeżywaniem sportowych emocji. Poza tym oferta naszych hoteli jest również ukierunkowana na sport, chcemy, aby goście dobrze mogli tutaj aktywnie wypoczywać. Stąd np. w Novotel Wrocław Centrum mamy saunę, siłownię InBalance by Novotel, wypożyczamy rowery, chcemy do tego dołożyć hulajnogi. Mamy bogatą ofertę sportową i stąd właśnie to nasze zaangażowanie w sport – tłumaczy Paliwoda.

Będzie to premierowa na polskim rynku kampania sieci Novotel dedykowana najpopularniejszej na świecie dyscyplinie sportu. Marka zachęca do wspólnego przeżywania sportowych emocji podczas specjalnych eventów, a na czas mundialu wprowadzi specjalną ofertę skierowaną do piłkarskich fanów. Jak zapewnia Dyrektor wrocławskiego Novotelu, wszystkie imprezy towarzyszące kampanii będą dostępne nie tylko dla hotelowych gości, ale także mieszkańców i kibiców przybyłych do miasta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.