Pomimo faktu, iż agencja jest nowym tworem, to zatrudnione w niej osoby posiadają bogate doświadczenie w branży eventowej. Ten sam zespół, jeszcze dla poprzedniego podmiotu, współpracował przy tworzeniu takich wydarzeń, jak m.in. Ceremonia Zamknięcia The World Games 2017 oraz Dni Filmowe LUX dla Komisji Europejskiej. Specjaliści z MOOQ tworzyli koncepcje i produkowali eventy dla PM Group, Impela oraz Samsunga. Mieli swój udział także przy zleceniach związanych z kreacją dla największych polskich marek.
„Eventy stanowiły coraz większą część biznesu, a trzeba przyznać, że rządzą się zupełnie innymi prawami niż pozostałe obszary, jakimi się zajmowaliśmy. Wspólnie z Michałem uznaliśmy, że wyłączenie eventów ze struktur firmy będzie najefektywniejszym rozwiązaniem” – komentuje Filip Filar.
Agencja Deep Grey oferuje także kreację oraz produkcję w innych obszarach.
„Posiadamy doskonałe zaplecze graficzne oraz animacyjne, współpracując z najlepszymi grafikami, fotografami i filmowcami” – tłumaczy Filar.
Obecymi klientami agencji są m.in.: Pixers Ring, Viessmann, ABSL, Dr. Max, Puro Hotel, Alpine (Grupa Pietrzak) Opera Software, czy CCC.