Nowa Dyrektor Sprzedaży HoReCa w Batida

0
1422
Fot.: Materiały prasowe Batida

Wraz z rozwojem marki Batida w segmencie Horeca, przyszedł czas na zmianę w strukturach firmy. Do współpracy Batida zaprosiła Katarzynę Starzyńską związaną przez ostatnie 10 lat z Belvedere Gourmet Group.

Katarzyna Starzyńska, rodowita warszawianka, całe swoje życie zawodowe związana jest z hotelarstwem i gastronomią. Ukończyła studia Hotelarsko-Gastronomiczne w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie. Swoją karierę zawodową zaczęła w Hotelu Europejskim. Następnie, po szybkim awansie wewnętrznym, pełniła obowiązki Managera Baru ‘Cherry Casino’ w ówczesnym Hotelu Victoria w Warszawie (obecny Sofitel Victoria). Kolejnym miejscem, w którym Katarzyna Starzyńska zdobywała doświadczenie był Hotel Bristol (obecny Royal Collection), w którym pracowała 15 lat, pełniąc ostatecznie funkcję Zastępcy Dyrektora ds. gastronomii. Zdecydowana na zmiany, przejęła stanowisko Dyrektora Restauracji Belvedere w Warszawie i związała się z Belvedere Gourmet Grup. Pracując w tych prestiżowych miejscach, gościła m.in. królową Elżbietę II, Margaret Tacher, księcia Williama i księżną Kate, prezydentów USA, Baracka Obamę i Donalda Trumpa oraz światowej sławy gwiazdy muzyczne m.in. Michaela Jacksona czy Charliego Wattsa z The Rolling Stones.

Caroline Radziszewska, Vice Prezes Zarządu Batidy
„Do obowiązków Kasi będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży Horeca oraz realizacja strategii. Jesteśmy szczęśliwe, że do naszego zespołu dołączyła specjalistka z tak ogromnym doświadczeniem. Wierzymy, że nie tylko doskonała znajomość branży ale i wyjątkowe zdolności komunikacyjne Kasi ożywią markę i zwiększy się tym samym tempo rozwoju Batidy w segmencie Horeca. Nie możemy doczekać się efektów naszej współpracy. Życzymy Kasi wielu sukcesów!”

Batida to firma rodzinna, która działa na warszawskim rynku od 30 lat. Pierwsza w Warszawie marka, która oferowała francuskie delikatesy z prawdziwego zdarzenia i jako jedna z pierwszych, która otworzyła w stolicy piekarnię z francuskimi rarytasami. Obecnie Batida to trzy prężnie rozwijające się sektory. Cukierniczy z czterema butikami na terenie Warszawy, oferujący nowoczesne francuskie cukiernictwo. Cateringowy, oferujący szeroki wachlarz rozwiązań w obszarach home&office oraz Horeca, który obsługuje wiodące sieci hotelowe i planuje ekspansję na całą Polskę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.