Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s.
Każdego dnia, przez cały okres trwania promocji, wprowadzana będzie inna oferta rabatowa, która będzie obowiązywała tylko przez jeden dzień w aplikacji mobilnej McDonald’s.
Za kreację i strategię komunikacji odpowiada agencja Isobar Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Spot telewizyjny oraz spoty digitalowe przygotowali Isobar Polska we współpracy z DDB oraz Studio Filmowe OTO.
Działania komunikacyjne skierowane będą do młodszej grupy konsumentów. Promocja będzie wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, która nawiązuje do formatu Instastories. To właśnie media społecznościowe, posłużą do teasowania challenge’y i zachęcania do wejścia do aplikacji (lub rejestracji) i skorzystania z oferty.
Wyzwania to coś, czym dziś żyją w sieci młodzi ludzie. To content, który chętnie oglądają i sami tworzą w trakcie swoich spotkań, dlatego uznaliśmy, że 35 ofert 2 for U to 35 powodów do komunikacji i stworzenia 35 materiałów wideo prezentujących spektakularne akcje z udziałem ekipy przyjaciół i produktów 2 for U.