W ramach nowo powstałego sub-brandu funkcjonują obecnie dwie sekcje: jedna poświęcona spotkaniom i konferencjom, a druga eventom biznesowym. Firma zaprezentowała nowe logo, odświeżoną identyfikację wizualną ma też utworzony niedawno dział Customer Care & Relations. Strategia ta ma na celu wzmocnienie oraz podkreślenie różnorodności oferty Weco-Travel. Niebawem zaktualizowane logotypy pojawią się także w pozostałych biurach na Starym Kontynencie.
„Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem portfolio naszych usług i wzbogacaniem oferty wyjazdów incentive i wyjazdów integracyjnych o autorskie programy. Poszerzyliśmy nasze możliwości oferowania wyjazdów aktywnych oraz na duże wydarzenia sportowe. Nasz zespół liczy już 18 osób. Dołączyli do nas profesjonaliści z dziedziny organizacji wyjazdów zimowych” – powiedziała Grażyna Grot-Duziak, Meetings & Incentives Dept Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, cytowana przez portal Meeting Planner.
Weco-Travel istnieje od 1992 roku i jest czołową marką zarządzającą wyjazdami służbowymi oraz oferującą zaawansowane rozwiązania technologiczne. Swoje biura posiada m.in. w największych polskich miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław i Gdynia. Firma zapewnia profesjonalne podejście względem podróży służbowych. Oprócz rezerwacji biletów lotniczych i kolejowych, a także pobytów w hotelach, konsumenci mają możliwość wynajmu samochodów oraz są obejmowani obsługą posprzedażową.