Nowe restauracje SPHINX w parkach handlowych

0
835
Fot.: Sfinks Polska

Sieć restauracji SPHINX planuje ekspansję w nowym segmencie rynku – parkach handlowych. Dwie nowe restauracje franczyzowe mają zostać otwarte w Opolu oraz w Łubnej, podwarszawskiej miejscowości. To pierwsze takie lokale w sieci, które zostaną ulokowane w tego typu obiektach.

Nowe restauracje SPHINX zostaną otwarte pod koniec I kwartału 2024 r. Lokal w Parku Glinianka będzie miał około 300 mkw. powierzchni, natomiast w Ozimska Park restauracja zajmie około 250 mkw. W obu miejscach przewidziano strefy rodzinne z kącikami zabaw oraz przestrzenie przeznaczone na przyjęcia okolicznościowe i spotkania biznesowe. Wzrost zainteresowania tego typu ofertą jest zauważalny, a goście coraz częściej wybierają restauracje SPHINX do organizacji różnych wydarzeń. Dodatkowo, każda z nowych restauracji będzie posiadać sezonowy ogródek.

– Parki handlowe to dla nas nowy segment rynku nieruchomości, ale i ciekawy ze względu na jego potencjał. W Polsce zmieniają się zwyczaje zakupowe i parki trafiają w potrzeby klientów, którzy nie chcą jechać do klasycznych centrów handlowych albo mają do nich za daleko. Jednocześnie w wielu parkach brakuje oferty gastronomicznej. Nasze koncepty, zwłaszcza flagowy SPHINX, mogą stać się wyróżnikiem takiego obiektu i dodatkowo przyciągać klientów do parku. Obserwujemy też rosnące zainteresowanie deweloperów współpracą z nami. Pierwsze umowy, dotyczące parków Glinianka i Ozimska, zostały podpisane, ale trwają rozmowy o następnych projektach. To też potwierdza nasze prognozy, że postępujący poziom nasycenia rynku parkami spowoduje, iż klienci będą oczekiwali dodatkowych ich funkcji i usług, jak właśnie gastronomia, która zresztą jest nieodzownym elementem funkcjonowania centrów handlowych – mówi Amir El Malla, wiceprezes Sfinks Polska, firmy do której należy sieć SPHINX.

Amir El Malla, wiceprezes Sfinks Polska, podkreślił potencjał parków handlowych w kontekście zmieniających się zwyczajów zakupowych w Polsce. Wielu klientów wybiera parki handlowe zamiast tradycyjnych centrów handlowych. Dodatkowo, w wielu takich miejscach brakuje oferty gastronomicznej, co stwarza okazję dla sieci SPHINX.

Obie nowe restauracje będą działać w modelu franczyzowym, co jest zgodne z ogłoszoną niedawno strategią rozwoju sieci na lata 2024-2029. Wiceprezes Sfinks Polska zaznaczył również, że trwają rozmowy dotyczące kolejnych projektów w parkach handlowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.