Pobierz audycję w formacie MP3
Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
Od października Magdalena Kachniewska współprowadzi również w Horeca Radio cykl audycji pt. „Studio Trendy”, w których informuje o nowych tendencjach i kierunkach w branżach turystycznej oraz hotelarskiej. W najnowszym odcinku gośćmi byli Michał Nowicki z Airport Hotel Okęcie i Mateusz Wajda, współzałożyciel Easy2CheckIn.
Easy2CheckIn to warszawski start-up założony przez Huberta Stuczyńskiego i Mateusza Wajdę. Opracowuje on rozwiązanie dla rynku hotelarskiego, którego celem jest umożliwienie gościom check-in w hotelu używając aplikacji mobilnej na ich telefonie. Dzięki temu rozwiązaniu goście mogą łatwo i szybko wykonać wszystkie formalności związane z procesem check-in’u, takie jak przekazanie niezbędnych danych, zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych czy weryfikacja ich tożsamości. Recepcja w hotelu może sprawniej obsłużyć gościa bez konieczności przeprowadzania dodatkowych formalności, co pozytywnie wpływa na satysfakcję gości, zmniejsza obciążenie recepcji oraz skraca czas oczekiwania na recepcji – szczególnie w godzinach wzmożonego ruchu jak poranki (check-out) czy popołudnia (check-in).
„Będziemy rozmawiać o tym, w jaki sposób przy pomocy urządzeń stosowanych w hotelarstwie możemy sami dane gromadzić, następnie je generować i poddawać obróbce analitycznej. […] To rozwiązania technologiczne, które pozwolą hotelarzom przejąć – przynajmniej częściowo – kontrolę nad danymi i na ich podstawie podejmować potem decyzje menedżerskie.”
Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty
Partnerzy audycji: