Nowoczesne Spa – odcinek 2 (audycja Horeca Radio)

0
1470
W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Nowoczesne Spa” Anna Tafelska, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej SPA Professionals obsługującej najlepsze obiekty Spa w Polsce, poruszy temat zarządzania przychodem.

Anna Tafelska to niekwestionowany ekspert w dziedzinie sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta SPA. Prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą SPA Professionals, wykłada również na Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Specjalizuje się w zakresie sprzedaży, marketingu i zarządzania przychodem SPA. Z branżą wellness i fitness związana jest od 20 lat. W tym czasie zdążyła wypracować sobie renomę świetnego szkoleniowca, który w prosty i bezpośredni sposób potrafi przekazać wiedzę i zmotywować do działania. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Nowoczesne Spa”, w których tłumaczy, jak powinno funkcjonować nowoczesne SPA.

Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Spa Revenue Management”.

„Czym się różni revenue management hotelowy od Spa? I tu, i tu mamy pokoje, natomiast pokój hotelowy sprzedajemy z reguły na równą jednostkę czasu, którą jest doba, zaś w przypadku Spa jest to bardzo wiele rożnych jednostek czasowych – usługi trwają 15 minut, pół godziny, czy godzinę. Kluczowe jest również to, w jakim momencie sprzedamy usługę i oczywiście cena. Spa revenue management to nic innego jak sprzedanie klientowi usługi w odpowiednim momencie, na odpowiedni okres, w odpowiedniej cenie. Teoretycznie wszystkie te trzy czynniki są bardzo proste, ale w praktyce wymagają bardzo szybkiej i dużej reakcji ze strony osób zarządzających i personelu.”.

Anna Tafelska, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej SPA Professionals

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.