Anna Tafelska to niekwestionowany ekspert w dziedzinie sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta SPA. Prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą SPA Professionals, wykłada również na Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Specjalizuje się w zakresie sprzedaży, marketingu i zarządzania przychodem SPA. Z branżą wellness i fitness związana jest od 20 lat. W tym czasie zdążyła wypracować sobie renomę świetnego szkoleniowca, który w prosty i bezpośredni sposób potrafi przekazać wiedzę i zmotywować do działania. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Nowoczesne Spa”, w których tłumaczy, jak powinno funkcjonować nowoczesne SPA.
Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Spa Revenue Management”.
„Czym się różni revenue management hotelowy od Spa? I tu, i tu mamy pokoje, natomiast pokój hotelowy sprzedajemy z reguły na równą jednostkę czasu, którą jest doba, zaś w przypadku Spa jest to bardzo wiele rożnych jednostek czasowych – usługi trwają 15 minut, pół godziny, czy godzinę. Kluczowe jest również to, w jakim momencie sprzedamy usługę i oczywiście cena. Spa revenue management to nic innego jak sprzedanie klientowi usługi w odpowiednim momencie, na odpowiedni okres, w odpowiedniej cenie. Teoretycznie wszystkie te trzy czynniki są bardzo proste, ale w praktyce wymagają bardzo szybkiej i dużej reakcji ze strony osób zarządzających i personelu.”.
Anna Tafelska, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej SPA Professionals
Pobierz audycję w formacie MP3
Partnerzy audycji: