Nowoczesność i cyfryzacja gwarancją sukcesu barów szybkiej obsługi?

0
1293

Czemu najchętniej wybieramy bary typu fast food? Z pewnością ze względu na szybkość realizacji zamówień oraz niskie ceny. Znane restauracje tego typu mimo swojej dużej popularności ciągle wprowadzają nowe udogodnienia dla klientów, co niewątpliwie pomaga im w osiągnięciu coraz większych sukcesów. Znakomitym przykładem cyfryzacji jest sieć restauracji McDonald`s, która jest najbardziej wartościową marką na świecie według rankingu z 2019 roku najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100.

Aktualnie jej wartość jest wyceniana na 130 368 mld dolarów (tendencja wzrostowa z poprzednim rokiem). Na drugim miejscu znalazła się marka Starbucks, której wartość jest określana na 45 884 mld dolarów. Zwróćmy uwagę, że różnica między pierwszym, a drugim miejscem w rankingu jest znaczna

Marka McDonalds ciągle zaskakuje swoich klientów. Mimo, że jedzenie typu fast food jest powszechnie uznawane za niezdrowe, sieć promuje zdrowy tryb życia i oferuje swoim klientom różnego rodzaju tortille, sałatki, wegetariańskie przekąski. Widać, że stara się tym sposobem dopasować do gustów kulinarnych wszystkich konsumentów. Restauracja posiada też bardzo dużo możliwości zamówienia posiłku, co jest kolejnym plusem. Można to zrobić np przez aplikację, w trakcie podróży w punkcie Mc Drive, a stacjonarnie za pośrednictwem cyfrowych kiosków umieszczonych w restauracjach, lub tradycyjnie w kasie. Od dłuższego czasu można również korzystać z usług kelnerskich. Restauracja ma też w planach nawiązanie współpracy z firmą Dynamic Yield, która będzie polegać na użyciu sztucznej inteligencji przy zamówień przez Mc Drive. Tzw technologia decyzyjna będzie dostosowywać posiłki do czynników takich jak np. pora dnia, pogoda oblężenie restauracji. W upalne dni automat ma proponować np. zimne napoje i lody, a w okresie zimowym rozgrzewającą herbatę lub kawę. System ma automatycznie wysuwać frytki lub inne przekąski, aby skusić klienta na nieplanowany zakup. W 2018 system był testowany w restauracjach na terenie USA i jego wyniki były bardzo zadowalające.

Rozwój tej sieci zapowiada się bardzo obiecująco. Na pewno w ciągu najbliższych lat McDonald`s zaskoczy swoich klientów usługami, z wykorzystaniem coraz to nowszych technologii i będzie zajmował pierwsze miejsce w rankingach.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.