Nowe technologie codziennie ułatwiają nam życie. Nie inaczej jest w przypadku branży gastronomicznej. Dzięki dostępowi do Internetu otrzymujemy mnóstwo korzyści, a jedną z nich jest szybsze i pozbawione błędów zamawianie surowców do restauracji.
Jesteś właścicielem lokalu gastronomicznego? Korzystasz wciąż z tradycyjnych sposobów zamawiania, jak telefon do przedstawiciela? A może kupujesz produkty na własną rękę w najbliższej hurtowni spożywczej?
Ostatnimi czasy powyższe sposoby zamawiania tracą na znaczeniu. Restauratorzy coraz częściej decydują się na zamówienia niezbędnych towarów za pomocą Internetu. Przykładem firmy dającej takie rozwiązanie jest hurtownia produktów spożywczych www.poloportal.pl która oferuje możliwość zamawiania surowców poprzez spersonalizowaną platformę internetową.
Czas restauratora rzeczą bezcenną
Każda minuta poświęcona robieniu zakupów samemu może być wykorzystana na odpoczynek lub inwestowanie czasu w rozwój lokalu. Rozumieją to hurtownie oferujące swoim klientom możliwość internetowego zamówienia dostawy.
Jakie korzyści dla restauratorów płyną z takiego rozwiązania?
• oszczędność czasu – nie muszą jechać do hurtowni i szukać produktów na półkach. Wszystko jest łatwo dostępne na platformie internetowej.
• zamówienia pozbawione błędów – pomyłki zdarzają się w przypadku telefonicznego kontaktu z przedstawicielem hurtowni.
• przejrzysty wgląd do historii zamówień i możliwość pobierania faktur ze swojego konta
Niezwykle istotną zaletą takiego rozwiązania jest również to, że daje ono możliwość zamawiania w dowolnym czasie. W niedzielę? W nocy? Nie ma z tym najmniejszego problemu. Wystarczy jedynie dostęp do Internetu!
Oferta dla pizzerii, burgerowni i kebabu w jednym miejscu
Szeroki wybór produktów jest ważny. Lokale bazują często na tych samych produktach, lecz jeżeli nadarza się potrzeba ich zmiany – muszą mieć ciekawe alternatywy. W PoloPortal restauratorzy mają możliwość wyboru spośród ponad 1500 produktów od różnych producentów. Niezbędne artykuły spożywcze dla swojego lokalu gastronomicznego znajdzie właściciel:
• pizzerii
• Kebabu
• burgerowni
• a także restauracji z kuchnią orientalną
Oferta jest stale wzbogacana o nowe produkty. Hurtownik chce sprostać oczekiwaniom wszystkich potencjalnych klientów oraz zapewnić im w 100% kompleksową obsługę. W myśl wizji: “Wszystkie niezbędne artykuły dla gastronomii dostępne w jednym miejscu”.
Gotowe kulki ciasta dla pizzerii – temat tabu, czy na pewno?
Wielu właścicieli pizzerii wciąż nie jest przekonanych do kupowania gotowego ciasta na pizzę. Obawiają się wątpliwej jakości produktu. Argumentują to również chęcią tworzenia autorskiego ciasta. Z drugiej strony, takie rozwiązanie wciąż zdobywa nowych zwolenników. Liczba restauracji zamawiających ciasto do pizzy stale rośnie. Jakie są tego przyczyny?
• Stała receptura, uzgodniona między producentem i klientem
• Spadek siły roboczej w wyniku pandemii – w konsekwencji brak pizzermana, który byłby w stanie zrobić idealne ciasto na pizzę
• Policzalność produktów – ułatwia inwentaryzację i wprowadza przejrzystość w biznesie
• Oszczędność miejsca w lokalu – nie trzeba martwić się o zagospodarowanie przestrzeni na maszyny do produkcji, np. na dzieżę
• Chęć ograniczenia zatrudnionego personelu
Różne smaki, gramatury oraz rodzaje gotowych kulek ciasta można zamówić bezpośrednio z hurtowni, i choć wiadomym jest, że końcowy efekt w postaci smacznej, aromatycznej pizzy wciąż uzależniony jest od pizzermana – to ciasto jest absolutną bazą, o którą należy pieczołowicie zadbać.
Dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu
Hurtownia PoloPortal gwarantuje swoim klientom pewność i regularność dostaw. Produkty dostarczane są do lokali na terytorium całej Polski, co najmniej 2 razy w tygodniu. Transport organizowany jest chłodniami oraz mroźniami, a sama firma lekko humorystycznie zapewnia, że żadne upały nie są straszne jej produktom…nawet tym mrożonym. W kontekście wykorzystania internetowego zamawiania dostaw – może to już ten czas, żeby porzucić stare przyzwyczajenia i zacząć zamawiać przez Internet?