Nowy gdański lokal marki Starbucks już otwarty

0
1399
Największa na świecie sieć kawiarni konsekwentnie rozszerza swoje portfolio. W Gdańsku został właśnie otwarty 64. lokal marki Starbucks w Polsce. Strategia sieci zakłada powstawanie kolejnych punktów w najbardziej atrakcyjnych miejscach największych miast w kraju nad Wisłą.

Otwarta we środę kawiarnia jest zlokalizowana na terenie Targu Siennego i Rakowego w nowopowstałym kompleksie Forum Gdańsk. Do dyspozycji gości przeznaczono 54 miejsca siedzące. Na inaugurację przygotowano również liczne atrakcje, m.in.: okolicznościowy słodki poczęstunek, coffee tasting oraz upominki dla pierwszych klientów.

„Kawiarnia przy Kanale Raduni to miejsce otoczone zielenią nawiązujące do pierwszego punktu sieci – Pike Place w Seattle. Wnętrze przywita naszych gości ciemnym drewnem, ciepłym oświetleniem i szarymi odcieniami oraz elementami industrialnymi. Całości dopełnią ręcznie malowane grafiki przypominające nasze początki: szkic syrenki oraz front pierwszego sklepu Starbucks” – powiedziała Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucksa.

W menu gdańskiej kawiarni nie zabraknie klasyki: kaw przygotowywanych ze 100% ziaren Arabica, cappuccino, caffè latte, sezonowych napojów kawowych, takich jak cold brew i piernikowe latte, a także herbaty oraz gorącej czekolady. Wśród słonych i słodkich przekąsek znajdą się również propozycje skierowane do osób stosujących dietę bezglutenową i wegańską. Ponadto Starbucks oferuje swoim klientom możliwość nabycia w lokalu paczkowanych kaw ziarnistych, syropów do kaw oraz wszelakich akcesoriów związanych z marką, jak chociażby zaparzacze czy kubki termiczne.

Podobnie jak w pozostałych punktach, w trójmiejskiej kawiarni funkcjonować będzie projekt „Bring your own Tumbler”. Zniżką w wysokości 1 zł Starbucks zachęca swoich klientów do przychodzenia z własnym kubkiem, co przyczynia się do ograniczenia zużycia jednorazowych naczyń.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.