Sieć restauracji SPHINX, należąca do grupy Sfinks Polska, rozszerzyła swoją obecność o kolejny lokal na poznańskich Ogrodach. Franczyzobiorca, który wcześniej prowadził w tym miejscu restaurację pod inną marką, zdecydował się przyłączyć do tej sieci.
Sfinks Polska stworzyła program ułatwiający przystąpienie do sieci. Program ten umożliwia rebranding i dostosowanie wnętrz, pozwalając na maksymalne wykorzystanie dotychczasowych zasobów restauracji. Nowo otwarty lokal SPHINX w Poznaniu, a także nadchodzące otwarcie w Opolu, to przykłady zmiany kierunku biznesowego dla restauratorów.
Dzięki kooperacji z instytucjami finansowymi, restauratorzy mają szansę na uzyskanie leasingu w uproszczonym trybie. Korzyści obejmują także centralny system zakupów, program lojalnościowy oraz wsparcie w zakresie szkoleń personelu.
Grupa Sfinks Polska kontynuuje swoje działania ekspansywne na polskim rynku gastronomicznym, umacniając swoją pozycję lidera w segmencie casual dining. Zarządzając 105 lokalami, w tym 68 restauracjami SPHINX, sieć ta nie tylko zwiększa liczbę swoich punktów, ale również rozwija ofertę dostępną wyłącznie w dostawie, co obejmuje marki takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken, czy Da Mamma.