Ostatnio dość żywym tematem w branży były śniadania serwowane do pokoi. Widzieliśmy zdjęcia, na których szokowała ilość plastikowych opakowań, sposób podania czy choćby zawartość, która czasami wyglądała zniechęcająco. A jak to powinno wyglądać i dlaczego śniadania są bardzo ważnym elementem usługi hotelowej?
Po burzliwych dyskusjach na forach branżowych postanowiliśmy przygotować Wam cykl artykułów, w których pokażemy kilka spojrzeń na sposób serwowania śniadań w hotelu. Zaprosiliśmy do współpracy Martę Otrębską z iDelight, Agnieszkę Szura z Apartamentów Bema 4 w Sopocie, Patrycję Wlizło z HT Houseboats, Agatę Delmaczyńską z Ecogiq oraz Karola Webera znanego także jako Inspektor Hotelowy czy też z bloga Enjoyyourstay.
Autorzy podpowiedzą jak realizować usługę serwowania śniadania, tak by było ono wyróżnikiem Waszych hoteli, a czasami wręcz, by goście chcieli wracać specjalnie dla tych śniadań. Nie zapominamy także o aspekcie ekologii, zatem w cyklu odnajdziecie bardzo dużo informacji, jak można zastąpić plastikowe opakowania bardziej ekologicznymi, lub jak je w ogóle wyeliminować. Przedstawimy też kilka fotografii, które miejmy nadzieje będą dla Was inspiracją. Pamiętajcie, że śniadanie może być Waszą wizytówką, którą goście chętnie będą się dzielili w social mediach. Ale jeśli popełnicie błędy, może się okazać, że stanie się to powodem do krytyki. Dbajcie zatem o jakość, smak, ale także estetykę i formę serwowania śniadań, szczególnie dziś, gdy każdy gość jest na wagę złota.
Artykuły (trzy, może cztery) będą pojawiały się na naszym portalu w najbliższe dni robocze o godz. 7:00, czyli to będzie coś w rodzaju śniadania na śniadanie. Dzielcie się proszę swoimi uwagami i zdjęciami z Waszych obiektów. Pokażcie jaki Wy macie pomysł na pierwszy posiłek dnia dla Waszych gości.
Zaczynamy jutro punktualnie o godz. 7:00. Smacznego!