Obiady w abonamencie – nowa propozycja od Żabki

0
1047
Fot.: Materiały prasowe Żabka Polska

Rozwój subskrypcji gastronomicznych zdaje się być kolejnym krokiem w strategii sieci sklepów Żabka. Po wprowadzeniu w ubiegłym roku usługi „kawonament”, umożliwiającej użytkownikom codzienne odbieranie swojej ulubionej kawy lub gorącej czekolady za miesięczną opłatę, firma zamierza poszerzyć swoją ofertę o abonament obiadowy.

Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabki potwierdził, że sieć pracuje nad wprowadzeniem subskrypcji gastronomicznej. Ta innowacyjna propozycja pozwoliłaby klientom na odbieranie dań na śniadanie, obiad i kolację w ramach stałej opłaty.

Choć szczegółów dotyczących oferty jeszcze nie znamy, można przypuszczać, że dania będą pochodzić z menu Żabka Caffe oraz firm partnerskich, takich jak Dobra Karma. Tym samym sieć sklepów Żabka kontynuuje swoją strategię zaspokajania różnorodnych potrzeb klientów poprzez stale rozwijający się asortyment.

Wprowadzenie subskrypcji obiadowej może okazać się ciekawym rozwiązaniem dla klientów regularnie korzystających z oferty gastronomicznej sieci. Podobnie jak w przypadku „kawonamentu”, ta usługa skierowana jest do stałych bywalców sklepów Żabka. Warto zauważyć, że wdrożenie takiego rozwiązania może wpłynąć na konkurencję w sektorze gastronomicznym, zwłaszcza podczas lunchu, gdy pracownicy biur często korzystają z ofert lokalnych restauracji.

Nowa inicjatywa wpisuje się w szerszą strategię sieci sklepów Żabka, która konsekwentnie stawia na innowacje i poszerzanie swojej oferty. Abonament obiadowy to kolejny element, który umacnia pozycję Żabki na rynku, przekształcając sieć sklepów w miejsce, które może sprostać różnym potrzebom klientów, nie tylko w zakresie codziennych zakupów, ale również w aspekcie gastronomicznym. Czy to będzie przewaga konkurencyjna, której szukała sieć? Czas pokaże, jak klienci przyjmą nową ofertę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.