Odzież Chef Works – numer jeden na światowym rynku już w Polsce

0
1141
Fot.: Materiały prasowe HorecaPro

Praca w gastronomii to zawsze dwie perspektywy. Z jednej strony mamy właściciela lub managera, któremu zależy na wzorowym wizerunku swojego lokalu i podnoszeniu jego renomy. Z drugiej są pracownicy – szefowie kuchni czy kelnerzy, dla których istotny jest komfort codziennej pracy, która – nie ukrywajmy – często odbywa się w trudnych warunkach i pod presją czasu.

Z myślą o potrzebach obu stron powstała amerykańska marka odzieży gastronomicznej Chef Works. Już od lat 60. oferuje swoim klientom bluzy kucharskie, spodnie, zapaski i fartuchy wykonane z lekkich, oddychających i trwałych materiałów. Jednocześnie producent przykłada ogromną wagę do wzornictwa i detali, dzięki czemu odzież marki Chef Works jest nie tylko wygodna i funkcjonalna, ale też stylowa, unikalna i wyróżniająca się.

Chef Works jako lider w projektowaniu i rozwoju nowoczesnej odzieży dla branży kulinarnej na całym świecie konsekwentnie dostarcza swoim klientom jakość, innowację i najwyższy poziom usług. W swojej ofercie ma szerokie spektrum kolorów, modeli i rozmiarów odzieży tak, aby każdy znalazł to, czego potrzebuje. Fani klasyki zakochają się w eleganckich, prostych fasonach i stonowanych kolorach. Tych, którzy lubią się wyróżniać, zainteresują nietypowe odcienie, denim czy mieszane tkaniny.

Głównym dystrybutorem odzieży gastronomicznej Chef Works w Polsce jest firma HorecaPro. Pełną ofertę możecie zobaczyć tu: www.salonhoreca.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.