Ogłoszenie wyników drugiej edycji konkursu „World Tour International”

0
680
Fot.: Materiały prasowe Hotelmania

Hotelmania ogłosiła wyniki drugiej edycji konkursu „World Tour International – Ateny.”. Poznajcie zwycięzców!

Yana Korzh, Prezes Stowarzyszenia Hotelmania, wraz z Agatą Cerynger, Dyrektorem Regionalnym na Wschodnią Europę w Hotelbeds, części HBX Group oraz Eleną Lavrushina, Projekt Managerem w  HBX Group, mieli przyjemność przedstawić tegorocznych zwycięzców konkursu.

I miejsce Anastazja Floriańczyk (95 punktów)

II miejsce Magdalena Łoszajć (90 punktów)

Obie zwyciężczynie pochodzą ze szkoły w Otwocku, gdzie ich nauczycielka, Aleksandra Krut, wspierała i zaszczepiła w nich pasję do hotelarstwa.

W tegorocznej edycji konkursu zarejestrowało się imponujące 200 uczestników z całej Polski, z czego 135 zapisanych już w pierwszym tygodniu.

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w 15 zadaniach wynosiła 101 punktów.

Jednym z najbardziej wymagających i jednocześnie najwyżej punktowanych zadań było zadanie numer 6, dostarczone przez HBX Group. W ramach tego zadania uczestnicy mieli za zadanie zgłębić działanie dystrybucji hoteli online, zrozumieć różnice między Hotelbeds a OTAs oraz wyodrębnić korzyści płynące dla hoteli ze współpracy z hurtownikami oraz firmami TravelTech, takimi jak Hotelbeds. Poza tym, uczestnicy mieli przećwiczyć rolę Contracts Managera w Hotelbeds i przygotować prezentację dla potencjalnego nowego partnera hotelowego.

Dziewczyny bardzo dobrze poradziły sobie z tym zadaniem. Nagrały profesjonalne i merytoryczne filmy.

Wszystkie 15 zadań konkursowych poruszało i dotykało różne przestrzenie  branży hospitality oraz uczyło i rozwijało inne umiejętności.

Kontakt z życiem biznesowym, poprawa kreatywności i umiejętności marketingowych (tworzenie treści promocyjnych), zarządzanie, umiejętności badawcze, doskonalenie znajomości języka angielskiego i gościnność, rozwijanie kreatywności i świadomości ekologicznej.

Staż odbędzie się w terminie od 12 do 19 listopada 2023 roku i będzie okazją do zgłębienia wiedzy oraz zdobycia praktycznego doświadczenia w jednym z najbardziej fascynujących miejsc na mapie turystycznej – magicznych Atenach.

Obejmuje on podróż (przelot), zakwaterowanie, ubezpieczenie. Organizatorzy we współpracy z Partnerami, przygotowali program, który zawiera różne aktywności związane z nawiązywaniem kontaktów w branży hospitality w Grecji. Dodatkowo program jest wypełniony spotkaniami i wywiadami z przedstawicielami greckich hoteli i innymi ważnymi osobami z branży w Grecji, a także spotkaniem z Regionalnym zespołem w biurze Hotelbeds w Atenach.

Staż nie tylko pozwoli na poznanie Grecji, ale także zapewni możliwość zrozumienia pracy w branży hotelarskiej z perspektywy zupełnie odmiennej niż zwykły praktykant.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.