Papa Diego otrzymało wyróżnienie w kategorii F&B Expansion, w której konkurowało z konceptami Menya Musashi i Deli Sandwich. Sieć Papa Diego doskonale wpisuje się w opis marki, która odpowiada na „coraz silniejszą potrzebę ze strony klientów, którzy są głodni nowych doświadczeń i smaków.” Dzięki wyjątkowej ofercie, kolorowym wnętrzom lokali i niebanalnym smakom dań kuchni meksykańskiej zostali docenieni przez oceniających.
W skład jury weszli przedstawiciele i eksperci z największych firm doradczych działających w obszarze galerii handlowych oraz laureaci nagrody SFC Reailers Award w kategorii Best Manager z poprzednich lat. Przyznano statuetki w 9 kategoriach oraz wyróżniono najlepszych managerów i osobowości rynku retail.
Papa Diego, to sieć restauracji, która oferuje świeżą kuchnię meksykańską, bogatą w zioła i naturalne przyprawy. W swoim menu posiada klasyczne dania meksykańskie takie jak tacos, buritto, nachosy i deserowe churros. Pierwsza restauracja pod szyldem Papa Diego została otwarta w listopadzie 2018 roku w Galerii Handlowej Libero Katowice. Aktualnie sieć posiada w lokale w Poznaniu, Gdańsku, Wołominie, Katowicach, Opolu i Pruszkowie. Kolejne punkty zadebiutują w warszawskich Centrum Praskim Koneser, Galerii Młociny, CH Blue City oraz w łódzkiej Manufakturze. Papa Diego jest pierwszą marką Foodio Concepts, firmy która została założona przez spółkę Helios z Grupy Agora.
Shopping Center Forum to największe wydarzenie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podczas którego jest możliwość spotkania osób i firm działających na rynku centrów handlowych. Podczas Forum uczestnicy mogą wymienić się doświadczeniem, jak i dowiedzieć się o nowych trendach w branży retail.